بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
17:43
سه شنبه 24 خرداد 1390

همواره بازی های کم حجم و ساده ای در دنیا هر روز عرضه می شوند. ولی برخی از این بازی ها ، به بازی هایی خاطره انگیز و دلنشین برای تمامی سال های عمر شما تبدیل می شوند. امروز ، در این پست ، مجموعه ای بی نظیر به نام ۱۰۰۰بازی کامپیوتری آماده شده است که شامل بازی هایی ساده ولی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

1000 GAMES COLLECTION مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

 

 

caution مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود :   Rapidshare    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت21:28---30 ارديبهشت 1394
آقا چرا دانلود نمیشه میزنم روی دانلود مینویسه 404 خاهشا جواب بدید
پاسخ:مطلب مربوط به چندین سال قبل است ولی با توجه به اینکه لینک مستقیم بازی مربوط به سایت معتبر دانلودها است ، به سایت دانلودها بروید و عنوان مطلب را سرچ کنید ، شاید مطلب را بیابید و لینک دانلودش سالم باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 5745
بازدید : 5745

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک