بازی معمایی هرکول پوآرو 1dvd

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
12:34
دو شنبه 13 تير 1390

نام بازی: Agatha Christie: Evil Under The Sun    

در ابتدای جنگ جهانی دوم اروپا در هراس آلمان هیتلری به سر می برد. اما هنوز شدت جنگ آنقدر زیاد نشده است تا زندگی عادی مردم را در انگلستان تحت تأثیر قرار دهد.



پوآرو برای تعطیلات به جزیره سید ریفت می آید. جزیره ای تفریحی که تنها ساختمان اصلی آن هتلی گرانقیمت است. هتل مهمانان متمول و معروفی دارد. روابط آنها پیچیده است : خیانت، جادوگری، ارتباط با دشمن و .... در رفتار آنها به چشم می آید.



و ناگهان آرلنا مارشال یکی از مهمانان که بازیگری معروف است کشته می شود. علت قتل چیست؟ آیا همسر او قاتل است؟ آیا ارتباطی بین آن و قتل های مشابه که به تازگی اتفاق افتاده اند وجود دارد؟ آیا روح سرگردان جزیره واقعیت دارد؟ نقش شیطان و جادوی سیاه در این میان چیست؟ پاسخ به این سوالات قاتل را رسوا خواهد کرد و معماهای بسیار دیگری را نیز راز گشایی می کند.
پوآرو قبلا به این سوالات پاسخ داده است و حال نوبت هستینگز است که قدم در جای پای پوآرو گذاشته و مراحل کشف جنایت را انجام دهد.

مشخصات:

حجم فایل بازی : 1.45 گیگابایت

سبک بازی : ماجراجویی

سال انتشار بازی :2007

لینک دانلود بازی : تصحیح شده در تاریخ 4/95 ( توجه جهت دانلود بعد از ورود به سایت خارجی چند لحظه صبر کنید تا تصویر download file  نمایش داده شود و پس اتمام ثانیه ها دانلود بزنید ، لینک دانلود قابلیت توقف و ادامه ندارد ترفند جهت دانلود با نرم افزار دانلود مانجر ابتدا با مرورگر موزیلا وارد سایت شوید روی دانلود که زدید شروع میکند به دانلود سریعا به قسمت دانلودها در مرورگر موزیلا روید و گزینه توقف دانلود را بزنید و لینک دانلود را از طریق راست کلیک رویش کپی کنید و به دانلود مانجر انتقال دهید از این طریق می توانید گزینه بعدا دانلود شود را انجام دهید تا شب دانلود شود )

دانلود بازی با لینک غیرمستقیم

 نحوه نصب بازی : از حالت فشرده خارج کنید ،فایل ایمیج بازی را با نرم افزار Daemon tools مونت کنید ،بازی را نصب کنید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 21269
بازدید : 21269

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک