خرید بازی فوتبال Fifa Manager 11 2011

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:23
سه شنبه 14 تير 1390

خرید بازی فوتبال Fifa Manager 11 2011   

  قیمت: 4,000 تومان    

  مدل: مربیگری فوتبال فیفا 2011 در 2 دی وی دی

http://www.p30gamers.com/image/cache/FIFA11_KeyArt_Manager_Swiss-PEGI-e1283942694118-500x500.jpg

اکنون بعد از ۱۰ سال از ارائه بازی FIFA Manager با آمدن نسخه ۱۱ این بازی تمام مسئولین الکترونیک آرتز امیدوارند همواره برای این بازی قدمی بزرگ بردارند . اما سال گذشته این بازی به موفقیت زیادی نرسید به خصوص در این باره که نتوانسته بود قدرت بازیکنان را هر فصل افزایش دهد . امسال این بازی دوباره آمده و قابلیت های بیشتری را با خود به ارمغان آورده . صد ها تغییر جزیی و کلی که در این بازی اعمال شده قدرت و آزادی عمل بازیکن را بیشتر میکند ؛ تا حدی که بازیکن قادر به ابداع سبک بازی است . این بار تمرکز شرکت الکترونیک آرتز بیشتر به منیجمنت و نحوه مدیریت بوده و بتواند کلید مدیر موفق را خود بسازد ؛ کسانی هم که نتوانند مدیریت خوبی داشته باشند از این بازی لذتی نخواهند برد . اما این بار FIFA Manager امسال گیم پلی خوبی را به کار برده است تا بازیکن مدیریت روان و قابل قبولی داشته باشد . از جمله تغییرات امال شده بر روی گیم پلی مدیریت کامل تیم است به طوری که بازیکن به اجزای ریز بازی مانند غذای بازیکنان نیز نظارت میکند و گاهی ممکن است بازی کنان بر اثر نظارت بد مدیر چاق و غیر قابل استفاده شوند .

حد مدیریت امسال بیشتر از حدی است که یک مدیر واقعی بتواند داشته باشد به نوعی شما در این بازی همه کاره هستید .
در بخش جدیدی که امسال اضافه شده بخشی هست به نام Just Football بخش مدیریت آن غیر فعال است و شما از یک کمک مربی ساده در تیمی ساده آغاز میکنید و بر اثاث قدرت های خود به بالاترین سطح یعنی مالک باشگاه میرسید . نحوه ترکیب چینی ؛ تاکتیک ها و سایر عملیات ها ترکیب امسال بسیار پیشرفته شده تا حدی که قبل از بازی فقط نیم ساعت باید برای چیدن ترکیب وقت گذاشت!!! امسال مدیر میتواند قابلیت های بازیکن را خود تعریف کند به طور مثال مربی بازیکن جوانی را خریداری میکند و بعد از آماده کردن او و خرج های بسیاری که میکند میتواند قهرمان فوتبالی را به جهان عرضه کند.

در نسخه امسال نحوه درجه بندی عجیبی خواهیم داشت به نحوی که بازیکن در هر پستی که شما صلاحش را بدانید بازی میکند و بعد از هر بازی شما به او امتیاز میدهید و به نسبت این امتیاز بازیکن در همان پست پیشرفت خوبی را انجام میدهد . این نسخه از بازی دارای ۴۰،۰۰۰ بازیکن است که برای ۱۳،۰۰۰ بازیکن آن تصویر اصلی گذاشته شده و تکنیک جداگانه تعریف شده . امسال این بازی چندین مجوز رسمی مبنی بر افزایش سطح آزادی و برخی کارهایی که مدیران فوتبال جهان میکنند امسال رقیب خاصی را در جمع Manager ساز ها نمیبیند! در این نسخه بازیکنان با یکدیگر رقابت میکنند و گاهی هم با یکدیگر دعوا میکنند و در بازی ها به یکدیگر پاس نمیدهند و این مدیر است که بین بازیکنان آرامش بر پا میکند و آنها را به دوستی دعوت میکند.
فصل نقل و انتقالات محبوب ترین بخش بازی است که بازیکن ها از حضور در آن لذت میبرند و شاید ۶۰% پلیر ها فقط برای رسیدن به نقل و انتقالات آنرا بازی کنند! در این نسخه هوش مدیر برای خرید بازیکن بسیار مهم است و این قسمت به درخواست بازیکن های حرفه ای این بازی پیشرفته تر شده . و نکته مهم تر حضور نداشتن هوش مصنوعی است. یعنی دیگر شما مدیر مطلق هستید هر که را بخواهید میتوانید در اختیار داشته باشید و مسئولین نمیتوانند به آن شکایت داشته باشند. امسال مدیر میتوانند در قرار دادش چیز های جدید و جالبی اضافه کند از جمله اینکه اگر بازیکنی نتوانست خوب بازی کند و یا اصلاً بازی نکرد به هر دلیلی مبلغی از قرار دادش کسر شود و این گونه شما میتوانید پول هایتان را حفظ کنید اما این کار باعث رنجش بازیکنان میشود.

از مود های جالب بازی مود جام جهانی است. مودی که شما در آن کشور خود را با مدیریت صحیح مالی به قهرمان جهان تبدیل میکنید . هر چند لازم به ذکر است که این مود به صورت جداگانه وجود ندارد و شما بعد از حضور در رده باشگاهی به مدیریت تیم ملی دعوت میشوید . ارائه دهندگان بعد گوش دادن به صحبت های مردم چند قابلیت جدید را به این نسخه اضافه کرده اند که عبارتست از :

انجام داربی های محلی
انجام مذاکرات قبل از عقد قرار داد
نفس نفس زدن بازیکنان بعد از دویدن
تربیت جوانان با استعداد

یکی از جالبترین کارهایی که الکترونیک آرتز دست به انجام آن برداه است ایجاد قابلیت ارائه کارت مدیریت به بازیکنان است . شما به طور مثال پس از یک بازی از بازیکنی خوشتان می آید سپس به او کارت مدیریت میدهید و او بعد از مدتی برای عقد قرار داد با شما تماس میگیرد!!!

 

ارائه دهنده : EA – Electronic Arts
سبک : Soccer Management
تاریخ عرضه : منتشر شد …
پاتفرم: PC,PS3,Xbox
ناشر : Bright Future

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows XP SP3
Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent
1 GB of RAM
ATI Radeon 9500 Pro 128MB or greater, NVIDIA GeForce 6600 256MB or greater, Pixel shader 2.0 and above.
8 GB HDD
8x DVD-ROM drive
DirectX 9.0c compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

Vista SP2 / Windows 7
Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent
1.5 GB RAM
ATI Radeon 9500 Pro 128MB or greater, NVIDIA GeForce 6600 256MB or greater, Pixel shader 2.0 and above.
8 GB available HDD space
8x DVD-ROM drive
DirectX 9.0c compatible sound card

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 4846
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 4846

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک