بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
12:41
چهار شنبه 22 تير 1390

خرید بازی فوتبال FIFA 08       قیمت: 2,500 تومان

مدل: بازی ورزشی 1dvd

http://www.p30gamers.com/image/cache/195-FIFA%2008-500x500.jpg

پس از ماهها انتظار، روز عرضه FIFA 2008 زیباترین بازی فوتبال کمپانی EA Sports و پرفروش ترین و پر سابقه ترین بازی فوتبال دنیا که از سال 1993 توسط کمپانی بزرگ و ثروتمند Electronic Arts امریکا تا به امسال به طور مداوم ساخته می شود، فرارسید !


بازی کامپیوتری فوتبال FIFA یکی از معدود بازی های رایانه ای سرشناسیست که سال به سال تمامی طرفداران این بازی انتظار عرضه نسخه جدیدتر و زیباتری را از آن را ماهها پیش از عرضه می کشند !


FIFA 08 به عنوان زیباترین نسخه از سری بازی های فیفا قرار است به طور همزمان در تاریخ 27 سپتامبر 2007 در کشورهای اروپایی و در 9 اکتبر 2007 رسما در امریکا برای هر سه Platform برتر بازی دنیا یعنی سیستم عامل Windows، کنسول مطرح Play Station 3 و کنسول Xbox 360 عرضه شود که تهیه کنندگان آن قول ایجاد بازی عالی و متفاوتی را برای Next Generation یا نسل اینده بازی های رایانه ای را داده بودند !


سازنده : كمپاني Electronic Arts
ناشر : كمپاني Electronic Arts
تاريخ انتشار :  Sep 27, 2007
وب سايت اختصاصي : FIFA 08
رده بندي ژانر : ورزشی، فوتبال
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .


ویژگی های بازی FIFA 08:
- سیستم جید و منحصر نسل آینده بازی های رایانه ای در هدایت توپ و ضربه نهایی با در نظر گرفتن فاکتور ها و جزئیات متعدد همچون فشار هوا، فشار ضربه، تاثیر مدافع بر مهاجم، جهت توپ، جهت بازیکن، موقعیت مکانی توپ، قدرت پای بازیکن و .... که بر هرچه طبیعی تر شدن بازی تاثیر مستقیم می گذارد !
- کنترل کامل بازیکن بر روی اعمال حرکتی، دریبل و حتی پاس و نوع و جهت آن !
- هوش مصنوعی کاملا جدید و بسیار پیشرفته تر در قیاس با نسخه های پیشین که بازیکن چه در حمله و چه در دفاع و چه در انجام تاکتیک های تیمی! با قابلیت انجام 1000 پردازش و واکنش در هر ثانیه و به صورت کاملا آنی که بسیار هوشمندانه و انسان گونه ظاهر می گردد !
- بازی بسیار زیبای آنلاین در کلوب های مطرح دنیا با بازیکنان و تیم های درجه یک !
- کنترل کامل دربازه بان در نبرد های روبروی نفر به نفر بامهاجم برای دفاع از دربازه !
- سیستم حرفه ای لیگ و فصل که بازیکن طی انجام بازیهای متعدد مهارت بازی در بخش های مختلف استفامتی وفنی و تکنیکی و تاکتیکی افزایش می یابد !
- سیستم پیشرفته و جدید Video Upload  که امکان ذخیره و آپلود مستقیم گلهای زیبا و دوست داشتنی را بر روی اینترنت و سایت فیفا می دهد !
- افزایش قابلیت های مربی گری به طرق مختلف و خلق استراتژی های مختلف شخصی مربی و اعمال آنها در بازی .
- دریافت آنی جدیدترین اطلاعات و اخبار دنیای فوتبال به صورت لحظه به لحظه در محیط بازی !
- کامل ترین بازی فوتبال تاریخ از لحاظ دریافت لیسانس و امتیاز اسامی، چهره و مشخصات بازیکنان و تیم ها با دارا بودن بیش از 620 لیسانس تیم های برتر دنیا، 30 لیگ مطرح و رسمی فوتبال دنیا و بیش از 15000 بازیکن فوتبال از تمامی ملیت ها و بیش از 30 استادیوم بزرگ و مطرح حقیقی دنیا!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 4562
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 4562

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک