خرید بازی World of Warcraft: Cataclysm

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
14:50
پنج شنبه 23 تير 1390

خرید بازی  World of Warcraft: Cataclysm    قیمت: 4,000 تومان

مدل: نسخه جدید جهان واکرافت : کاتاکلیسم 1dvd9

World of Warcraft: Cataclysm

World of Warcraft: Cataclysm سومین بسته مکمل برای سری بازی های دنیای وارکرافت در ژانر MMORPG می باشد که به دنبال نسخه پیشین خود یعنی Wrath of the Lich King توسط کمپانی عظیم Blizzard Entertainment تهیه و در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۰ منتشر گردیده است. استودیوی Blizzard در سال ۲۰۰۴ با عرضه این بازی، دنیای مجازی ای را خلق کرد که میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیا ساعت ها، روزها، ماه ها و سال ها آن را بازی کرده اند و اکنون پس از گذشت دو سال از عرضه نسخهWrath of the  Lich King  شاهد بسته مکمل دیگری از آن هستیم، عنوانی که قطعا میلیون ها کاربر برای عرضه آن لحظه شماری می کردند. داستان بازی در مورد بازگشت اژدهای دیوسیرتی به نامDeathwing the Destroyer  می باشد که آخرین بار در وارکرافت ۲ شاهد وی بودیم، Deathwing زمان زیادی را صرف درمان خود کرده است و اکنون نقشه بازگشت آتشین دوباره خود ازسرزمین افسانه ای Deepholm  را کشیده است. بازگشت او از طریق ایجاد خلل در حفاظ گسترده سرزمین Azeroth موجب دگرگونی فراگیری شده است که بیشتر سطح جهان وارکرافت را تغییر شکل داده است. اکنون او قدرتمندتر از همیشه بازگشته است و قصد دارد تا سرزمین Azeroth را به تصرف خود درآورد، اینجاست که قهرمان ها و اتحادهای مختلفی شکل می گیرند تا دربرابر Deathwing و تهدیدی که برای دنیا به وجود آورده است اقدام کنند. اما این تمام ماجرا نسیت! در طول بازی با اتفاقات گوناگونی روبرو خواهید شد و با جزئیات بیشتری از داستان مواجه می شوید، داستان بازی به گونه ای طراحی شده که بازی کنندگان باید حتما از طرفدران سرسخت سری بازی های WarCraft باشند تا بتوانند با اشخاص و حالت های مختلفی که داستان بازی پیش روی آن ها می گذارد، ارتباط برقرار کنند وداستان کاملا با نسخه های گذشته در ارتباط است .

World of Warcraft: Cataclysm

WoW: Cataclysm همانند نسخه های پیشین ساعت ها گیم پلی جدید را برای بازیکنندگان به همراه آورده است، محیط های جدید، ماموریت های جدید، آیتم های جدید و… تنها بخشی از چیزهایی هستند که در این بازی با آن ها روبرو خواهید شد، هسته اصلی گیم پلی همانند سایر نسخه ها است و تغییری نکرده است و این بازی برای طرفداران سبک MMO یک عنوان تمام عیار به شمار می آید.

World of Warcraft: Cataclysm

اطلاعاتی در مورد بازی World of Warcraft: Cataclysm :

  • شرکت سازنده بازی : استودیوی   Blizzard Entertainment
  • شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Blizzard Entertainment
  • تاریخ رسمی انتشار بازی : ۷ دسامبر۲۰۱۰
  • ژانر بازی : نقش آفرینی آنلاین
  • میزان دشواری بازی : متوسط
  • مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

 

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرای بازی World of Warcraft: Cataclysm :

Operating System:Windows XP/Vista/7

Processor: Intel Pentium 4 @ 1.3 GHz / AMD Athlon XP 1500+

RAM: 1 Gb

Video Card: nVidia GeForce FX 5500 / ATI Radeon 9500 with DirectX 9.0c

Hard Drive Space: 25 Gb free

Disk Drive: DVD Rom Drive

Connectivity: Broadband Internet Connection

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 4060
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 4060

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک