خرید بازی Call Of Juarez The Cartel

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
16:38
چهار شنبه 16 شهريور 1390

 

خرید بازی Call Of Juarez The Cartel
قیمت: 4,000 تومان
مدل: بازی زیبای وسترن غرب وحشی 2dvd
 

http://www.p30gamers.com/image/cache/t7593.callofjuarezpc-500x500.jpg
 

 Call Of Juarez The Cartel

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جديد بازي محبوب call of juarez با گرافيکي خيره کننده عرضه شد.نداي خوارز: کارتل در عصر جديد و در دنيايي مشابه به غرب وحشي کابوي‌ها رخ مي‌دهد. سفري خونين از شهرهاي لوس آنجلس آمريکا تا خوارز مکزيک در داستاني دليرانه با شخصيت‌هايي جالب توجه و انتخاب‌هاي بسيار متنوع در گيم پلي بازي.

 Call Of Juarez The Cartel

عدالت را در اين تيراندازي وسترن در دست بگيريد . بعد از ? سال از  منتشر ساختن اولين عنوان  از سري بازي هاي رايانه اي Call of Juarez تصميم بر اين گرفت که  عنواني خارق العاده اي ديگري را به منظور ادامه اي بر بازي رايانه اي Call of Juarez  منتشر کند و در زماني که بازي رايانه  اي Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدير سازمان ها قرار گرفت و در طرفي ديگر توانست نمرات بالاي را دريافت کند  و  اين بدين معنا بود که سري بازي هاي رايانه اي Call of Juarez سري محبوبي است و بالاخره بعد از ? سال از انتشار  دومين عنوان اين سري از بازي هاي رايانه اي يعني در سال ???? ميلادي  کمپاني بازيسازي ubisoft تصميم بر اين گرفت که سومين عنوان از سري بازي  هاي رايانه اي وسترني Call of Juarez را رونمايي کند.

 Call Of Juarez The Cartel

بازي رايانه اي Call of Juarez: The Cartel سومين عنوان از سري بازي هاي رايانه اي Call of Juarez است.

 

System requirements:
System: Windows XP(sp2), Vista / 7
Processor: Intel Core2Duo 2.0GHz
Memory: 2 Gb
Video: 512 Mb




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 3021
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 3021

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک