دانلود بازی محبوب و خاطره انگیز کراش پیاده Crash Bash

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
9:20
چهار شنبه 12 بهمن 1390

دانلود بازی محبوب و خاطره انگیز کراش پیاده Crash Bash

بدون شک کسانی که قبلا با کنسول پلی استیشن ۱ ( PS1 ) سر و کار داشتند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش ( Crash ) را به یاد دارند. بازی Crash Bash ( کراش پیاده ) یکی از سری این بازی ها بوده و سبک سوم شخص و سه بعدی را به خود اختصاص داده است. اولین نسخه ی این بازی توسط شرکت ناتی داگ و در سال ۱۹۹۶ انتشار یافت که با استقبال بی نظیر بازی خور ها مواجه شد. در این راستا شرکت ناتی داگ بر این شد که نسخه های جدید تر و پیشرفته تری از این بازی را به بازار عرضه کند که تا پایان سال ۱۹۹۹ این روند ادامه داشت. رویداد های دلچسب بازی Crash Bash در جزیره ای به نام ان.سانیتی ( N.Sanity Island ) به وقوع می‌پیوندد که محلی در جنوب استرالیا واقع شده است. این بازی از داستانی فوق العاده زیبا و جذاب و چند بخش مختلف تشکیل شده که می تواند شما ها را ساعت ها سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی بسیار چذاب و سرگرم کننده Crash Bash را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت ببرید.

 

حجم فایل : ۱۹۸٫۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 5268
بازدید : 5268

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک