دانلود angry birds پرندگان عصبانی برای کامپیوتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
12:11
چهار شنبه 26 بهمن 1390

بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. این بازی کامپیوتر هم اکنون به نسخه Seasons 2 رسیده است که توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار می گیرد. بازی Angry Birds 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی : فصل های 2011 ( هالوین - کریسمس - روز ولنتاین - روز عید پاک - تابستان و روز ماه پاییزی چینی ها) و قسمت های جدید 2012 است.

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را به صورت کرک شده در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید. فایل کرک شده را بعد از نصب جایگزین فایل اصلی کنید و در بخش وارد کردن key هر عددی که دلتان خواست وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان Angry Birds Seasons 2.0.0 (حجم : 28.76 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی پرندگان عصبانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 1611
بازدید : 1611

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک