دانلود بازی بسیار جذاب و ماجرایی Indiana Jones and the Infernal Machine

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
17:20
سه شنبه 29 فروردين 1391

 

سری بازی های شخصیت معروف و محبوب Indiana Jones یکی از برجسته ترین ها و پر فروش ترین های طی چند دهه اخیر بوده است که جدیدا از روی آن نسخه های Lego نیر ساخته شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این نسخه از بازی که Indiana Jones and the Infernal Machine نام گرفته پر از رمز و راز و ماجرا های بسیار بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حجم اصلی این بازی 700 مگابایت بوده که برای اولین بار از سایت بازی های رایگان این بازی بسیار مهیح و زیبا را به صورت کم حجم ( 70 مگابایت ) برای کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. استفاده از سلاح های گرم و سرد متعدد و پیشرفته یا قدیمی جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

 

حجم فایل : 74.51 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از نصب بازی برای اجرای آن ابتدا فایل SETUPREG و سپس Jones3D را اجرا نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 2683
بازدید : 2683

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک