دانلود بازی ایرانی افسانه کیان برای کامپیوتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
14:13
جمعه 16 آبان 1393

بازی سیاوش کاری از استودیو سورنا است که به عنوان برترین بازی سال در کنار بازی گرشاسپ انتخاب شده ، نکته جالب در مورد بازی کاملا ملی بودن آن است ، طبق گفته سازندگان بازی کاملا با دانش و موتور بازی فنی به تولید شده است که می تواند قابل توجه باشد. بازی بر خلاف کیفیت عالی که دارد ، از تبلیغات خوبی برخوردار نبود . بازی سیاوش در نمایشگاه بازی های رایانه ای توانست لقب بهترین بازی سال (البته در کنار بازی "گرشاسپ: راز اژدها" ) را کـسب کند و کاندیدای دریافت بهترین کارگردانی هنری ، بهترین موسیقی ، بهترین صدا گذاری و افکت ، بهترین سینماتیک و بهترین طراحی بازی بوده است .
داستان بازی بر خلاف نامش داستان سیاووش را به طور مستقیم بازگو نمی کند. داستان بازی از جایی شروع می شود که بازیکن در نقش "گیو" پهلوان ایرانی قرار می گیرد و باید کیخسرو، پسر سیاووش، و مادرش را که پس از قتل سیاووش ناپدید شده اند پیدا کند و به ایران برگرداند. پس از پیدا شدن کیخسرو، داستان به زمانی که کیخسرو پادشاه ایران شده است پرش می کند و بازیکن در نقش "بیژن" پسر گیو قرار می گیرد و مبارزاتی که از این پس اتفاق می افتد روایت می شود. داستان بازی توسط میان پرده های کمیک گونه و زیبایی روایت می شود. اغلب این میان پرده ها سیاه و سفید هستند. حدود 30 دقیقه میان پرده در بازی وجود دارد که از نظر بصری قابل قبول هستند.
بازی سبک و سیاق خاصی دارد و ادعاهای زیادی در زمینه خلق یک اثر خوب RPG در ایران دارد. این بازی توانسته به خوبی از استانداردهای سبک نقش آفرینی استفاده کند و نمایش خوبی در این قسمت داشته باشد. کنترل بازی بدون مشکل است و با نگه داشتن کلیک های ماوس می توانید به قسمت های مختلف بروید و یا به دشمنان حمله کنید. امکان استفاده از دو سلاح مختلف را خواهید داشت که یکی از آن ها تیر و کمان و دیگری انواع شمشیر و نیزه های مختلف است. با استفاده از کلید Tab می توانید این دو سلاح را تعویض کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها و بدست آوردن جادو هم در بازی قرار دارد که به شکل خوبی پیاده سازی شده است.
تنوع در انتخاب قدرت های مختلف از بخش های خوب بازی است که هر کدام از آن ها می توانند به شکلی شما را در پیشبرد بازی کمک کنند. همچنین امکان استفاده از آیتم های مختلف هم در بازی قرار دارد. زره، حلقه و سلاح های مختلف به شما این اجازه را می دهند که شخصیت خود را به شکلی که دوست دارید، قدرتمند کنید.
در کل باید گفت با توجه به سبک بازی و تبلیغات کمی که در مورد بازی صورت گرفته است ، این یک بازی نقش آفرینی موفق ایرانی است که بدون شک می تواند نظر خیلی از بازیبازان ایرانی را به خود جلب کند در ضمن بازی نیاز به فعال سازی و یا دریافت کد ندارد . این بازی زیبای ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم .
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ایرانی سیاوش
• OS : Windows XP/7
• Processor : Intel Pentium 4 2.2 Ghz / AMD 3500+
• Memory : 1 GB
• Hard Drive : 3 Gb free
• Video Card : nVIDIA GeForce 7000series / ATI X 1400 / intel HD series
مشخصات بازی :
سبک بازی : نقش آفرینی
شرکت سازنده : استودیو بازیسازی سورنا
سال انتشار : 1391
شماره مجوز : 91/234/م ن
تعداد : 1 DVD
نوع : اورجینال
کنسول : کامپیوتر | Pc

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Intel Core 2 Quad Q6400 2.13GHz or AMD Phenom 9500 Quad-Core

Video Card: Nvidia GeForce GTX 275 or AMD Radeon HD 5770 1024MB

RAM: 2 GB

Hard drive: 20 GB free space

DirectX: Version 9

 

تصاویری از محیط بازی:

Legends.Of.Persia.Screenshot.1.Small دانلود بازي Legends of Persia براي PC Legends.Of.Persia.Screenshot.2.Small دانلود بازي Legends of Persia براي PC

Legends.Of.Persia.Screenshot.3.Small دانلود بازي Legends of Persia براي PC Legends.Of.Persia.Screenshot.4.Small دانلود بازي Legends of Persia براي PC

 

source دانلود بازي Legends of Persia براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازي Legends of Persia براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Legends of Persia براي PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:  حجم : 1300 مگابایت

download دانلود بازي Legends of Persia براي PC دانلود پارت ۱ :                  Direct Link

download دانلود بازي Legends of Persia براي PC دانلود پارت ۲ :                  Direct Link

 

 

و همچنین دانلود نسخه آپدیت :

نسخه  آپدیت : اولین سبک بازی : رزمی – اکشن گرافیک : محیط گرافیکی سال انتشار : ۲۰۱۴ ژانر :  رزمی زبان : English – En – فارسی افسانه های ایران ماجراجویی اکشن RPG بسیار بلند پروازانه که شامل جنگ های خونین، طریقه استفاده قلم، شخصیت سازی و اختلاط داستان است.داستان حول محور Keykhosro پسر فارسی شاهزاده سیاوش، که به نام خون پدرش به دنبال انتقام بگیرد افراسیاب، پادشاه توران به مرگ برستاند

 

 دانلود بازی Legends of Persia برای PC

  • حجم: 1.74 GB
  • پسورد: www.downloadaneh.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 7292
بازدید : 7292

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک