بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:47
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

beetle
crazy cup دانلود Beetle Crazy Cup v1.0   بازی مسابقات دیوانه ماشین

Beetle Crazy Cup بازی منحصر بفرد و جذابی در ژانر بازی های ریسینگ می باشد که شما را به دنیای پرهیجانی از مسابقات اتومبیل رانی و جام های قهرمانی خواهد برد. شما می توانید از میان 17 نقشه افسانه ای و 50 اتومبیل بی نظیر، انتخاب های دلخواهی برای شروع بازی داشته باشید. بازی دارای 5 مدل رقابتی مختلف شامل: سرعت، پرش، عرضی، خاکی و ماشین غول پیکر می باشد که هر مسابقه در محیطی ابتکاری و شرایط متفاوت مانند روز، شب، باران و آفتاب انجام خواهد شد. برای شروع بازی باید دکمه حرکت را نگه داشته تا زمان به صفر برسد و اجازه حرکت پیدا کنید، اتومبیل می تواند با قدرت از زمین کنده شده و 100 یارد پرش کند و شتاب بگیرد. محیط و اشیاء موجود در بازی سرگرم کننده و محدوده ای وسیع برای بازی با بهترین تکنولوژی ساخت از خصوصیت های بازی می باشد.

 

ویژگی های بازی Beetle Crazy Cup:
- مسابقه با ماشین های خاص
- 17 نقشه و مکان متفاوت
- انتخاب از میان اتومبیل بی نظیر
- 5 مدل رقابتی متفاوت
- مسابقات هیجان انگیز
- و …

دانلود – 99 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2906
بازدید : 2906
مدیر سایت
16:2
شنبه 9 ارديبهشت 1391

دانلود بازی Real Racing

بازی از نوع ماشین سواری

Drive the superfast race cars and see if you could have been or perhaps still can become the world's best racer.

Real Racing Free Game Downloads

 

Real Racing Freeware PC Windows Game


دانلود بازی

File size: 23 Mb

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2430
بازدید : 2430
مدیر سایت
11:7
سه شنبه 29 فروردين 1391

سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این بار برای طرفداران مسابقه ماشین یک بازی کم حجم بدون نیاز به نصب با گرافیکی سه بعدی و نیاز سخت افزاری کم برای کامپیوتر تهیه دیده است. این بازی شگفت آور سه بعدی شما را برای تست سرعت در زمین های خاکی و جاده ها ورزیده می کند. جایزه هر مرحله به شما در برنده شدن مراحلی سخت تر و بهتر شدن در رانندگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی و بردن جایزه بزرگ کمک می کند. رقابت در مسابقات مختلف در فصل ها و آب و هوای متفاوت ثابت خواهد کرد که شما واقعا سریع و آتشی هستید.

Portable Crazy Racing Cars - بازی مسابقه رانندگی دیوانه وار

خصیصه های بازی:

  • گرافیک زنده و واقعی
  • قابلیت تمام صفحه شدن و کوچک شدن بازی
  • موزیک دلنشین پشت زمینه و افکت های صوتی
  • بازی با کیبورد یا موس

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز NT/2000/XP/Vista
  • پنتیوم 200mhz
  • رم 64 مگابایت
  • تفکیک پذیری 800x600
  • آداپتور گرافیک DirectX 5.0
تعداد بازدید از این مطلب: 2543
بازدید : 2543
مدیر سایت
16:46
چهار شنبه 23 فروردين 1391

 موتور شگفت انگیز بازی مسابقه ای با گرافیک ۳D و دوربین پویا است.موتور های مختلف با طیف گسترده ای از مشخصات است که کاملا متناسب با سبک بازی و پیشرفت خود را در حالت حرفه ای توسط برنده مختلف در برابر حریف است. بازی ارائه می دهد به شما چند ترفند جالب مانند ضربه زدن دشمنان نزدیک کردن موتور و پرش بزرگ است. دوستداران به بازی موتور سواری میتوانند این بازی جالب رو از باکس گیم بصورت رایگان دریافت کنند.

motoracing بازي زيباي Motoracing براي كامپيوتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1696
بازدید : 1696
مدیر سایت
16:34
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبای ماشین City Racing برای کامپیوتر

بازی زیبای اتومبیل رانیCity Racing برای تمامی علاقمندان به بازی های مسابقات اتومبیل رانی اما این بار  این مسابقات بزرگ اتومبیل رانی در سطح شهر بزرگ می باشد.
بازی پرهیجان و جذاب City Racing سری دیگری از بازی های اتومبیل رانی است اما این بار مسابقات اتومبیل رانی به صورت غیرقانونی در خیابان انجام می شود و این مسابقات برای بدست آوردن درآمد است. شما باید به عنوان یک مسابقه دهنده در این مسابقات مهیج شرکت کنید و در حین رانندگی دقت کنید تا با مردم در خیابان تصادف نکنید. گرافیک عالی این بازی با لوکیشن های متنوع و زیبا موجب می شوند که بازیکن حس واقعی حضور در چنین مسابقاتی را به خود القا کند. مطمئناً علاقمندان به رانندگی از بازی City Racing لذت خواهند برد. 

City20Racing بازي زيباي ماشين City Racing براي كامپيوتر

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم: 24 مگابايت

دانلود با لينک مستقيم

دانلود با لينک غير مستقيم

منبع: www.boxgame.ir

پسورد - توضيحات: ندارد

تعداد بازدید از این مطلب: 1791
بازدید : 1791
مدیر سایت
11:48
پنج شنبه 17 فروردين 1391

مسابقات اتوموبیل رانی خیلی جذاب هستن.اینبار در بازی دی ال برای شما رفقا بازی خیلی قشنگ Monster Truck Challenge رو آماده کردم! شما در این بازی باید یک ماشین گنده ی خودتون از موانع رد شید و بهترین رکورد زمانی رو ثبت کنید! گرافیک بازی سه بعدی و زیباست و از بیشتر PC ها قابل اجراست.

 

 


حجم فایل فشرده : ۴۱ مگابایت

دانلود مستقیم از سرور سایت | لینک کمکی Mediafire

رمز فایل فشرده : www.bazidl.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2082
بازدید : 2082
مدیر سایت
11:39
پنج شنبه 17 فروردين 1391

گنگسترها و خلافکاران امنیت شهر را به خطر انداخته اند.در این شهر بزرگ باید کسی جلوی آنها را بگیرد که آن کسی نیست جز شما! در بازی Police Supercars Racing شما در نقش یک راننده ی پلیس قرار میگیرید و با استفاده از ماشین پیشرفته و تکنیکی خود جلوی خلافکارها را بگیرید.گرافیک بازی سه بعدی و زیبا میباشد و قرار دادن امکانات زیاد به ماشین پلیس مانند تیر اندازی به جذابیت بازی افزوده است.هم اکنون میتوانید Police Supercars Racing را دانلود کنید.

 

حجم فایل فشرده :۵۳٫۴۳ مگابایت

دانلود مستقیم از سرور سایت | دانلود از Mediafire

رمز فایل فشرده : www.bazidl.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2093
بازدید : 2093
مدیر سایت
11:35
پنج شنبه 17 فروردين 1391

بازهم با یک بازی ورزشی دیگر در خدمت شما دوستان هستم.همانطور که میدانید بازی های موتور سواری کراس بسیار زیبا و سرگرم کننده هستند و من اینبار بازی Mad Skills Motocross را برای شما دوستان آماده ی دانلود کردم.شما در این بازی باید با رقیب حود مسابقه دهید و موانع را پشت سر بگزارید.گرافیک بازی دو بعدی و کارتونیست.در بازی Mad Skills Motocross امکان طراحی پیست موتور سواری و بازی کردن در پیست سفارشی نیز قرار داده شده است.همکنون میتوانید بازی Mad Skills Motocross را دریافت کنید.

 

حجم فایل فشرده : ۴۹٫۵۲ مگابایت

دانلود مستقیم از سرور سایت | دانلود از Mediafire

رمز فایل فشرده : www.bazidl.com

تعداد بازدید از این مطلب: 2048
بازدید : 2048
مدیر سایت
9:50
پنج شنبه 18 اسفند 1390
Nitro-Racers[sooran.com].gifقابل توجه طرفداران بازی های ماشین سواری بخصوص نوع نیتروژنی، اوج سرعت و هیجان را در این بازی تجربه کنید! امروز بازیی برای دانلود قرار داده ایم که می توان گفت همان هیجان بازی های Need for speed را دارد، این بازی دارای 10 مرحله متفاوت و جذاب است که می توانید در هر مرحله به رقابت با دیگر رانندگان حرفه ای بپردازید. برای اول شدن در هر مرحله باید دقت و عکس العمل کافی داشته باشید، اگر در مراحل اولیه موفق نشدید نا امید نشوید، چون این بازی بچه بازی نیست! بازی پیش روی از سری بازی های ماشین های نیتروژنی است که با توجه به حجمش دارای گرافیک سه بعدی و کیفیت بالایی دارد. این بازی بدون نیاز به نصب است و در هر کامپیوتری که دلتان بخواهد بدون نیاز به نصب می توانید استفاده کنید.
 ویژگی های بازی:
 ـ بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بالا
 ـ 10 مرحله مختلف بازی
 ـ حجم بسیار کم در حدود 24.5MB
 حد اقل سیستم مورد نیاز:
 ـ سیستم عامل XP or Vista
 ـ پردازنده مرکزی بالای 2.8GHz
 ـ کارت گرافیک بالای 128MB
 ـ حافظه موقت بالای 216MB
 



دانلود با لینک مستقیم

با حجم 44.7 مگابایت


پسورد بازگشایی فایل : www.sooran.com

تعداد بازدید از این مطلب: 3053
بازدید : 3053
مدیر سایت
9:20
چهار شنبه 12 بهمن 1390

دانلود بازی محبوب و خاطره انگیز کراش پیاده Crash Bash

بدون شک کسانی که قبلا با کنسول پلی استیشن ۱ ( PS1 ) سر و کار داشتند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش ( Crash ) را به یاد دارند. بازی Crash Bash ( کراش پیاده ) یکی از سری این بازی ها بوده و سبک سوم شخص و سه بعدی را به خود اختصاص داده است. اولین نسخه ی این بازی توسط شرکت ناتی داگ و در سال ۱۹۹۶ انتشار یافت که با استقبال بی نظیر بازی خور ها مواجه شد. در این راستا شرکت ناتی داگ بر این شد که نسخه های جدید تر و پیشرفته تری از این بازی را به بازار عرضه کند که تا پایان سال ۱۹۹۹ این روند ادامه داشت. رویداد های دلچسب بازی Crash Bash در جزیره ای به نام ان.سانیتی ( N.Sanity Island ) به وقوع می‌پیوندد که محلی در جنوب استرالیا واقع شده است. این بازی از داستانی فوق العاده زیبا و جذاب و چند بخش مختلف تشکیل شده که می تواند شما ها را ساعت ها سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی بسیار چذاب و سرگرم کننده Crash Bash را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت ببرید.

 

حجم فایل : ۱۹۸٫۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5310
بازدید : 5310
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک