بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:38
چهار شنبه 30 فروردين 1391
 

6jnmbya02j2k15gqa0m دانلود بازی کامپیوتری زیبای MDK2 HD v1.0

بازی جدید و بسیار زیبای MDK2 که توسط کمپانی Beamdog / BioWare ساخته شده و Interplay آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، یک بار دیگر قهرمانان گرد هم آمدن تا برای نجات دنیا تلاش کنند این بار دکتر هاوکینز به همراه سگش این راه خطیر را در پیش دارند و باید افرادی که قصد نابود سازی زمین را دارند نابود کنید بازی از ۳ کاراکتر مختلف به نام های Dr. Hawkins, Kurt و Max است که در هر مرحله هدایت یکی از آنها را بر عهده دارید و شما باید در ۱۰ مرحله بسیار جذاب و هیجان انگیز بازی را به پایان برسانید ، استفاده از سلاح های مدرن و کشنده به همراه تخریب پذیری بالا از ویژگی های این بازی محسوب می شود که برا زیبایی های بازی می افزاید ، 

حجم فایل : 394.95 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4167
بازدید : 4167
مدیر سایت
17:20
سه شنبه 29 فروردين 1391

 

سری بازی های شخصیت معروف و محبوب Indiana Jones یکی از برجسته ترین ها و پر فروش ترین های طی چند دهه اخیر بوده است که جدیدا از روی آن نسخه های Lego نیر ساخته شد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این نسخه از بازی که Indiana Jones and the Infernal Machine نام گرفته پر از رمز و راز و ماجرا های بسیار بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حجم اصلی این بازی 700 مگابایت بوده که برای اولین بار از سایت بازی های رایگان این بازی بسیار مهیح و زیبا را به صورت کم حجم ( 70 مگابایت ) برای کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. استفاده از سلاح های گرم و سرد متعدد و پیشرفته یا قدیمی جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

 

حجم فایل : 74.51 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از نصب بازی برای اجرای آن ابتدا فایل SETUPREG و سپس Jones3D را اجرا نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2665
بازدید : 2665
مدیر سایت
17:18
سه شنبه 29 فروردين 1391

 

سری بازی های GTA یا همان Grand Theft Auto به جرات می توان گفت بهترین و پر طرفدار ترین مجموعه ای است کا تا کنون در سبک گنگستری و سوم شخص برای انواع کنسول ها از جمله PC , Xbox , Play Station و… ساخته شده است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه چهارم و بسیار محبوب و خاطره انگیز این بازی را به صورت کاملا فشرده شده و رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این نسخه از بازی شما توسط افراد خاصی که با آن ها آشنایی پیدا می کنید به انجام انواع ماموریت ها و حتی قتل برخی از افراد دست میزنید. هم چنین وجود سلاح های گرم و سرد متنوع و پیشرفته یا حتی قدیمی موجب جذابیت بیش از حد این بازی شده است. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

حجم فایل : 239.81 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از دانلود فایل فشرده و بیرون آوردن فایل ها از حالت فشرده بر روی _Unpak.bat کلیک کنید تا مرحله بعدی انجام شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 2563
بازدید : 2563
مدیر سایت
11:7
سه شنبه 29 فروردين 1391

سایت نرم افزار ی دانلود رایگان این بار برای طرفداران مسابقه ماشین یک بازی کم حجم بدون نیاز به نصب با گرافیکی سه بعدی و نیاز سخت افزاری کم برای کامپیوتر تهیه دیده است. این بازی شگفت آور سه بعدی شما را برای تست سرعت در زمین های خاکی و جاده ها ورزیده می کند. جایزه هر مرحله به شما در برنده شدن مراحلی سخت تر و بهتر شدن در رانندگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی و بردن جایزه بزرگ کمک می کند. رقابت در مسابقات مختلف در فصل ها و آب و هوای متفاوت ثابت خواهد کرد که شما واقعا سریع و آتشی هستید.

Portable Crazy Racing Cars - بازی مسابقه رانندگی دیوانه وار

خصیصه های بازی:

  • گرافیک زنده و واقعی
  • قابلیت تمام صفحه شدن و کوچک شدن بازی
  • موزیک دلنشین پشت زمینه و افکت های صوتی
  • بازی با کیبورد یا موس

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز NT/2000/XP/Vista
  • پنتیوم 200mhz
  • رم 64 مگابایت
  • تفکیک پذیری 800x600
  • آداپتور گرافیک DirectX 5.0
تعداد بازدید از این مطلب: 2513
بازدید : 2513
مدیر سایت
11:6
سه شنبه 29 فروردين 1391

بازی Zep's Dreamland در خواب و خیال یک موجود عجیب می باشد که در خواب خود گیر افتاده است و به دنبال راه گذر از ین سرزمین خیالی می باشد. شما باید بازی را در میان مراحل سخت آن هدایت کنید تا به مکان مشخص شده برسید و اجازه رفتن به یک مرحله بالاتر و پیشرفته تر را داشته باشید.

گذراندن مراحل این بازی کار آسانی به نظر نمی آید، تعداد زیادی مانع بر سر راه قرار دارد و شما را مجبور به تصمیم گیری برای انتخاب بهترین راه برای گذراندن آن می کند. شما می بایست با ساختن بلاک های مخصوص مورد نیاز، زپ را برای رسیدن به خروجی هر مرحله راهنمایی کنید. اما به همین سادگی نیست! بلاک ها نمی توانند با قرار گرفتن شما بر روی بلاک دیگر بر روی هم ساخته شوند همچنین در قسمت های مشخص نمی توانید بلاک بسازید و بلاک های ساخته شده را می توانید خراب کنید. در خواب زپ قابلیت های بسیاری را در مراحل مختلف می توانید داشته باشید که کمک بسیاری برای گذراندن آن مرحله می باشد، باید به دقت فکر کنید و از امکانات آن بهره بگیرید. هر مرحله که بالاتر می روید مانع های خیالی بسیاری ظاهر خواهد شد و بازی را جذاب تر خواهد کرد.

در این بازی می توانید میزان هوش خود را محک بزنید، ممکن است ساعت ها یک مرحله را بار ها از اول بازی کنید تا راه آن را بیابید. برای ساختن بلاک ها با کلید های جهت دار حرکت و نوع بلاک را همراه با فشردن کلید فاصله انداز بسازید. همچنین با نرم افزاری که در فایل دانلود شده قرار دارد می توانید مرحله های بازی را خود نیز طراحی کنید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بازی را با حجم کم و بدون نیاز به نصب برای شما تهیه دیده است.

Zep's Dreamland - بازی فکری سرزمین خواب خیال

دانلوددانلود بازی فکری سرزمین خواب و خیال (حجم : 2.84 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2437
بازدید : 2437
مدیر سایت
11:2
سه شنبه 29 فروردين 1391

بازی رایانه ای پرندگان عصبانی Angry Birds Seasons نسخه فصل های (جشنواره شکوفه های گیلاس) جدید آمد. واقعا این بازی فوق العاده معتاد کننده است. ما که هر روز سایت های دانلود را برای آمدن نسخه جدید این بازی دنبال می کنیم. Angry Birds Seasons 2.3.0 فوق العاده است. برای فصل جدید 2 بخش جدید با بیش از 90 مرحله جدید اضافه شده است. همچنین مانند ورژن های قبل, شما فصل های سال 2011 را نیز در بازی خواهید داشت. بازی angry birds (به فارسی: پرندگان عصبانی) محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی شده است.

Angry Birds پرندگان خشمگین

مشخصات Angry Birds Seasons 2.3.0 جشنواره شکوفه های گیلاس:

  • سیستم عامل: Windows XP/Vista/7
  • پردازنده : 1 GHz
  • حافظه موقت : 256 مگابایت

سایت دانلود رایگان بازی angry birds را همراه با patch در اختیار شما قرار می دهد. کافی است این بازی را دانلود کنید فایل patch را بعد از نصب در مسیر نصب بازی کپی کنید و روی دکمه patch کلیک کنید. سپس بازی را اجرا کنید ,در بخش وارد کردن key شماره سریالی که در فایل readme.txt است وارد کنید و به صورت نامحدود مراحل را بازی کنید. امیدواریم از دانلود Angry Birds Seasons از بخش بازی "دانلود رایگان" لذت ببرید.

دانلود دانلود رایگان Angry Birds Seasons 2.3.0 (حجم : 55.326 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

angry birds angry birds angry birds angry birds

تعداد بازدید از این مطلب: 2342
بازدید : 2342
مدیر سایت
10:55
سه شنبه 29 فروردين 1391

امروز یک بازی تخیلی پازلی و استراتژیک که توسط سایت دانلود رایگان منتشر شده است را برایتان آماده کرده ایم. بازی مانعی برای بیگانگان نام این بازی تخیلی و مهیج است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. شما باید در این بازی کامپیوتری صفحات خورشیدی بیگانگان مهاجم را که از آن برای منبع انرژی خود استفاده می کنند از بین ببرید. شما باید جهان و جهانیان را از این بیگانگان و دشمنان نجات دهید.
تمامی حرکت هایی که در این بازی کامپیوتر انجام می دهید باید بادقت فراوانی همراه باشد، این بازی به سان یک پازل است که شما باید با حرکت های پیوسته سرانجام به یک جایزه اصلی دست پیدا کنید. در این بازی سرعت حرف اول را می زند، پس در کنار دقت و توجه به حرکت های خود باید سرعت خود را نیز بالا ببرید.

Tuber versus the Aliens Final Portable PC Game - بازی مانعی برای
بیگانگان

ویژگی های بازی مانعی برای بیگانگان

  • گیم پلی منحصر به فرد
  • نجات یک عالم از بیگانگان
  • ماجرای باورنکردنی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.0 GHz
  • حافظه رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0

دانلوددانلود رایگان بازی مانعی برای بیگانگان (حجم : 188 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

Tuber
versus Tuber
versus

تعداد بازدید از این مطلب: 2066
بازدید : 2066
مدیر سایت
9:23
شنبه 26 فروردين 1391

 

در این بازی زمین مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان قرار گرفته است. بدیهی است در این موقعیت همه برای زنده ماندن باید با یکدیگر متحد شوند و در برابر بیگانگان دفاع کنند. شخصیت های اصلی بازی Agent Liu ،Jared Joe ،El Camarada و Capt Smith هستند که رهبری گروه های مدافع را در دست گرفته اند و با انواع سلاح های پیشرفته دشمنان را نابود می کنند. بازی  ساخت شرکت NGD Studios بوده و در حدی توانسته محیطی شبیه سازی کند که بازی باز بتواند در آن به اوج هیجان برسد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده اکشن و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 174.98 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون اشکال این بازی باید حداقل رم 1 گیگابایت و گرافیک 256 مگابایت داشته باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2000
بازدید : 2000
مدیر سایت
10:32
پنج شنبه 24 فروردين 1391

بازی Treasure Mole یک بازی بسیار کم حجم و جذاب در سبک دو بعدی است. هر چند شاید فکر کنید اصلا این بازی به درد امتحان کردن هم نمیخورد ولی تنها با بازی یکی از مراحل آن به جذابیت فوق العاده زیادی که دارد پی خواهید برد ! در این بازی شما کاراکتر سگ با مزه ای که زمین را می کند , ایفا خواهید کرد. شما می توانید با انجام این کار به طلا , استخوان و اشیاء قیمتی برسید و با برداشتن آن ها امتیاز کسب کرده و به مراحل بالا تر سعود کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 9.29 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2191
بازدید : 2191
مدیر سایت
10:31
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

بدون شک تمامی دختران بازی هایی که بعد از به وجود آمدن نرم افزار Flash Player و ساخت بازی هایی در سبک آرایش و تزیینات باشد بسیار دوست دارند. این بار از سایت بازی های رایگان سوپرایزی ویژه برای تمامی کاربران عزیزی که با این سبک علاقه دارند آماده کرده ایم. این پکیج استثنایی متشکل از 14 بازی فوق العاده جذاب و زیبا در سبک تزیینی و آرایشی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. از جمله های موجود در این مجموعه می توان به آرایشگری صورت , تزیینات منزل , تزیینات میز غذا خوری و… اشاره کرد. امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه نهایت لذت را ببرید.


 

حجم فایل : 9.71 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

اگر بازی ها با دابل کلیک مستقیم اجرا نشدند به طور مثال بر روی یکی از آن ها راست کلیک کرده و گزینه Open with را بزنید و در آن جا نرم افزار Internet Explorer را انتخاب کنید. اگر دوباره اجرا نشد پایین تولبار Internet Explorer گزینه Allow را زده و سپس Yes را بزنید.

در صورتی که هیچ کدام از این موارد کار نکردند می توانید با نصب نرم افزار Flash Player به آسانی بازی ها را اجرا کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2404
موضوعات مرتبط: دانلود بازیهای فلش , ,
بازدید : 2404

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک