بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
12:47
سه شنبه 23 اسفند 1390

اگر به دنبال بک بازی زیبا و کم حجم می گردید,اگر خواهان یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده هستید,بازی Battle Sheep را از دست ندهید!بله نبرد گوسفند!

نبرد گوسفیند بازی بسیار زبیاست که علی رغم این که حجم کمی را دارا می باشد گرافیک خوبی را در خود گنجانده است و دارای سبک جالبی می باشد.آیا شما می توانید در برابر بمب هایی که از طرف دشمن پرتاب می شود از خود دفاع کنید؟آیا این گوسفند بازی ما می تواند بمب های پرتاب شده را به دشمن باز گرداند؟آیا  Sheep زنده میماند؟پس این بازی را دانلود کنید و این گوسفند بازی گوش را در این نبرد پیروز کنید!

 

بازی Battle Sheep!

حجم:۱۴ مگابایت

لینک دانلود | لینک کمکی | لینک کمکی

رمز: www.downloadsazan.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2164
بازدید : 2164
مدیر سایت
12:44
سه شنبه 23 اسفند 1390

Escape From Lost Island یک بازی بسیار سرگرم کننده است که موضوع این بازی از این قرار است که شما در ابتدای بازی در کشتی هستین که در حال غرق شدن است هنگامی که شما از غرق شدن از کشتی نجات پیدا کنید.شما باید در جزیره ای دور زندگی کنید به طوری که بومیان متوجه شما نشوند در این هنگام شما در تلاش هستید که راهی برای ارتباط با دنیای دارای تمدن داشته باشید.

Escape From Lost Island

 

بازی Escape From Lost Island

لینک دانلود | لینک کمکی  |  لینک کمکی

رمزwww.downloadsazan.ir

حجم:۶۵ مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 2416
بازدید : 2416
مدیر سایت
12:41
سه شنبه 23 اسفند 1390

 

از سال های گذشته تا کنون بازی های اکشن و هیجان انگیز , محبوبیت بسیاری در دل کاربران و بازی خور ها داشته است. بازی Underground Fighting یکی از بازی های نسبتا قدیمی و اکشنی است که در سبک مبارزه یا به اصطلاح Fighting ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یکی از کاراکتر های انتخابیتان به مبارزه دعوت می شوید و باید با استفاده از فنون و حرکات رزمی دشمنتان را به زانو در آورید. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.


 

حجم فایل : ۱۱۵٫۳۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2226
بازدید : 2226
مدیر سایت
12:34
سه شنبه 23 اسفند 1390

 

بسیاری از افراد هستند که به آشپزی و رستوران داری حتی در دنیای مجازی علاقه بسیاری دارند به طوری که روزانه کمی از وقت خود را به پیش بردن مراحل آن بازی ها صرف می کنند. سری بازی های Wedding Dash یکی از جذاب ترین و زیبا ترین بازی هایی است که تا کنون در این سبک و به صورت بسیار کم حجم ساخته شده است. در بازی Wedding Dash 2 شما وظیفه دارید از مشتریان و عروس و داماد هایی که برای جشن عروسی به تالار می آیند پذیرایی کنید تا لحظات خوب و خوشی را داشته باشند. هم چنین این بازی بسیار زیبا , ۵۵ مرحله متنوع داشته که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. هم اکنون می توانید نسخه دوم این بازی فوق العاده زیبا و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.


 

حجم فایل : ۲۲٫۴۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2337
بازدید : 2337
مدیر سایت
9:51
پنج شنبه 18 اسفند 1390

دانلود
بازی Airline Tycoon 2 - 2011

دانلود بازی Airline Tycoon 2 - 2011 + کرک

***نسخه فوق کم حجم شده KaOs***

بازی استراتژیک و بسیار زیبای Airline Tycoon 2 که توسط کمپانی b-Alive ساخته شده و Kalypso آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، دومین نسخه مدیریت شرکت هواپیمایی پس از سال ها توقف بالاخره برای کامپیوتر عرضه شد که سازندگان دلیل آن را نبود یک توزیع کننده مناسب بیان کرده اند ، این بازی سبکی کاملا خاص و گرافیک جذابی همچون بازیهای همسایه جهنمی دارد و در آن شما در تقش مدیر یک شرکت هواپیمایی هستید که این شرکت می تواند صاحب هواپیما، خط هوایی خاص، گیت در فرودگاه و....باشد ، در ابتدای بازی 4 کاراکتر وجود دارد که شما با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع کرده و مشغول به کار می شوید ، شما باید دقیقا همانند یک کارمند عمل کرده و راس ساعت 8 در محل کار خود حاضر باشید و از تلفن ، لپ تاپ و....برای مدیریت شرکت استفاده کنید ، شرکت شما بسیار گسترده است و مدیریت آن پیچیده و سخت می باشد که همین مسئله به جذابیت بازی بسیار کمک کرده است ، گرافیک بازی سه بعدی و دینامیک،با استفاده از رنگ های شاد،نور پردازی مناسب و قابل قبول.رندر فضا ها با توجه به محیط بزرگ فرودگاه خوب است و همچنین گیم پلی بازی نیز با توجه به نسخه قبلی بسیار پیشرفته شده است ، این بازی زیبا را می توانید از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3543
مدیر سایت
9:50
پنج شنبه 18 اسفند 1390
Nitro-Racers[sooran.com].gifقابل توجه طرفداران بازی های ماشین سواری بخصوص نوع نیتروژنی، اوج سرعت و هیجان را در این بازی تجربه کنید! امروز بازیی برای دانلود قرار داده ایم که می توان گفت همان هیجان بازی های Need for speed را دارد، این بازی دارای 10 مرحله متفاوت و جذاب است که می توانید در هر مرحله به رقابت با دیگر رانندگان حرفه ای بپردازید. برای اول شدن در هر مرحله باید دقت و عکس العمل کافی داشته باشید، اگر در مراحل اولیه موفق نشدید نا امید نشوید، چون این بازی بچه بازی نیست! بازی پیش روی از سری بازی های ماشین های نیتروژنی است که با توجه به حجمش دارای گرافیک سه بعدی و کیفیت بالایی دارد. این بازی بدون نیاز به نصب است و در هر کامپیوتری که دلتان بخواهد بدون نیاز به نصب می توانید استفاده کنید.
 ویژگی های بازی:
 ـ بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بالا
 ـ 10 مرحله مختلف بازی
 ـ حجم بسیار کم در حدود 24.5MB
 حد اقل سیستم مورد نیاز:
 ـ سیستم عامل XP or Vista
 ـ پردازنده مرکزی بالای 2.8GHz
 ـ کارت گرافیک بالای 128MB
 ـ حافظه موقت بالای 216MB
 



دانلود با لینک مستقیم

با حجم 44.7 مگابایت


پسورد بازگشایی فایل : www.sooran.com

تعداد بازدید از این مطلب: 3045
بازدید : 3045
مدیر سایت
9:8
پنج شنبه 18 اسفند 1390

بدلیل حرامزاده بودن عده ای قلیل که هرچه لایق خودشان است در نظرات مینویسند نظر دهی وب غیر فعال شد

در ضمن ضرب المثلی است که میگوید پشت سر گفتن به خود گفتن است

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2065
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2065
مدیر سایت
12:57
پنج شنبه 11 اسفند 1390

اینبار در سایت بزرگ کم حجم دانلود، بازی محبوب، اعتیاد آور و فوق العاده زیبای Heavy Weapon را برای شما بازدیدکنندگان و کاربران عزیز سایت قرار داده ایم. شما در این بازی یک دارنده ی یک تانک اتمی قدرتمند با سلاح های متفاوت هستید که میبایست دشمنان خود را با آن نابود کرده و به مراحل بالاتر و دشوارتر با حضور دشمنانی قوی تر صعود کنید. هم اکنون نیز میتوانید این بازی بسیار زیبا و کم حجم را از سایت بزرگ کم حجم دانلود دریافت نمایید.

 

 

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/dl.gif دانلود | حجم : 8.6 مگابایت

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/add.gif فرمت: بازی برای کامپیوتر (exe) | شرکت سازنده: Popcap | سبک: اکشن/فکری | امتیاز: 9/10 | گروه سنی: +10

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/source.gif این بازی فوق العاده جذاب و زیبا در سایت بزرگ کم حجم دانلود،به همراه Patch ارایه میشود.

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/source.gif ویژگی های کلیدی بازی Heavy Weapon :

     - دارای گرافیک بسیار عالی

     - نور پردازی عالی

     - صدا گذاری قوی

     - دارای مراحل و دشمنان متفاوت

     - اعتیاد آور

     - حجم فوق العاده کم

     - نصب آسان

       - و...

بازی Heavy Weapon

تعداد بازدید از این مطلب: 1881
بازدید : 1881

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک