بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:16
دو شنبه 28 آذر 1390

 

بازی Freedom Fighters یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن در سبک جنگ های خیابانی و چریکی بوده و به صورت بسیار کم حجم شده برای شما عزیزان آماده شده است. هر چند ممکن است تا کنون نام این بازی را نشنیده باشید و فکر کنید که این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های اکشن خسته کننده می باشد ولی با دریافت آن به طوری جذاب بازی خواهید شد که گذر زمان را احساس نکنید. داستان بازی از این قرار است که کاراکتر اصلی بازی در آمریکا روزی به خانه دوستش رفته و همه چیز آرام بوده که ناگهان نیرو های روسیه ای به کشور هجوم می آورند و شما نیز وظیفه دارید از کشور خود دفاع کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

 

حجم فایل : ۱۸۱٫۱۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2461
بازدید : 2461
مدیر سایت
12:20
شنبه 26 آذر 1390
خرید بازی مهیج ماشین سواری FlatOut 3 Chaos And Destruction
قیمت: 4,000 تومان
مدل: بازی رانندگی مهیج و دیوانه وار فلت آوت 3 در 2dvd
 

http://www.p30gamers.com/image/cache/m3JjYnC-500x500.jpg

FlatOut 3 Chaos And Destruction

بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده و Strategy First Inc آن را به تازگی برای PC منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است

FlatOut 3 Chaos And Destruction

در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، در بازی تخریب پذیری محیط به شکل خیره کننده ای صورت می گیرد به طوری که شما می توانید بیش از بیست هزار شی را نابود کنید و همین مسئله هیجان مسابقه را بسیار افزایش خواهد داد ، امکان استفاده از وسایلی برای نابود سازی یا تخریب دیگر ماشین ها نیز وجود دارد و شما می بایست از آنها برای از بین بردن رقبای خود بهره ببرید ،

FlatOut 3 Chaos And Destruction

در بازی 47 وسیله نقلیه به همراه ماشین های سنگین مانند : بولدوزر و تانک و...قرار داده شده و هرکدام ویزگی و برتری نسبت به یکدیگر دارند و گیمر می تواند از میان آنها یکی را برای انجام مسابقات انتخاب نماید ، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد و تا ظرفیت 16 نفر در محیط آنلاین در نطر گرفته شده است ، همانطور که گفته شد بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی به همراه گیم پلی بسیار روان و خیره کننده است یکی دیگر از ویژگی های برتر نسخه جدید استفاده از صداگذاری بسیار خوب و قرار دادن آهنگ های زیبا در آن است که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد

FlatOut 3 Chaos And Destruction

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200
RAM: 2 GB
HDD: 16 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3389
بازدید : 3389
مدیر سایت
11:45
شنبه 26 آذر 1390
بازدید : 2936
مدیر سایت
13:34
شنبه 12 آذر 1390

بازی Virtua Cop 2 یک بازی اکشن قدیمی و خاطره انگیز است. این بازی در سالیان دور برای کنسول سگا منتشر شد و با توجه به استقبال چشمگیری که از این بازی شد نسخه ای از این بازی برای کامپیوترهای پنتیوم ۲ آن زمان منتشر شد.

برای کسانی که با بازی Virtua Cop 2 آشنا نیستند باید گفت که در این بازی شما در نقش مامور پلیس هستید و باید با تبهکاران به مبارزه بپردازید. باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشید و دائما به سمت تبهکاران که تقریبا در همه جا حضور دارند با نشانه گیری دقیق شلیک کنید. فراموش نکنید که اسلحه شما ۶ فشنگ دارد و بعد از هر بار تیر اندازی باید خشاب گذاری کنید. پیشنهاد میکنیم بازی Virtua Cop 2 را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Virtua Cop 2 بازی اکشن و هیجانی Virtua Cop 2 براي pc

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۰٫۸  مگابایت
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2900
بازدید : 2900
مدیر سایت
10:52
پنج شنبه 10 آذر 1390

بازی Nimbus یکی از بازی های جدیدی است که در سبک فکری و مسابقه ای ساخته شده است. در این بازی شما باید مهارت و دقت خود را به کار گرفته و از دنیایی عبور کنید که عشق از دست رفته را در آن بیابید. بازی Nimbus به سبک جدیدی از دو بعدی ۲D است و تنها این نیست که فقط در یک راه مستقیم حرکت کنید و به مقصد برسید. با اندکی بازی کردن درک می کنید که جریان بازی از چه قرار است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۷۶٫۹۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2797
بازدید : 2797
مدیر سایت
10:49
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

معمولا تمام افرادی که در جامعه زندگی می کنند و در کار های دسته جمعی شرکت دارند فوتبال محلی را حد اقل ده ها بار تجربه کرده و از آن لذت برده اند. بیشتر مسابقاتی که در این سبک از فوتبال انجام می شود بدون قانون کلی بوده و برای حفظ حق خود در مورد مکان بازی است. بازی Urban Freestyle Soccer بر همین اساس تولید و عرضه شده است. در این بازی بیش از ۵۰ بازیکن حرفه ای در گروه های متفاوت پراکنده شده و هر کدام از آن ها دارای تکنیک و مهارت های خاصی هستند. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت فوتبال حرفه ای را حس کنید !

برخی از ویژگی های منحصر بفرد بازی Urban Freestyle Soccer :

- گرافیک فوق العاده زیبا نسبت به حجم بازی
- تکنیک های فوق العاده زیبا و حیرت آور بازیکنان
- رفتارهای طبیعی و جذاب بازیکنان
- دارای ۵ حالت مختلف از جمله تمرینات و مسابقات
- مسابقه دادن در قالب تیم های ۴ نفره در مکان های متنوع شهری
- و … .


 

حجم فایل : ۲۰۴٫۹۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4654
بازدید : 4654
مدیر سایت
10:44
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

کنسول میکرو ( Nintendo ) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کنسول هایی بود که در سال ۱۹۸۳ به تولید انبوه رسیده و کسانی که عاشق بازی بودند بدون شک یک دستگاه از آن را در خانه نگه داری می کردند. این کنسول ۸ بیتی بوده و اولین دستگاه آن در کشور ژاپن طراحی شد. این بار از سایت ” بازی های رایگان ” یک پکیج فوق العاده جذاب و نسبتا کم حجم از بازی های کنسول میکرو را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. از جمله این بازی های می توان به قارچ خور , پوکمون و… اشاره کرد. در اصل اسم این مجموعه بازی NES Games بوده و دارای ۶۴۷ بازی بسیار مهیج می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی ها , قسمتی از خاطرات شیرین کودکیتان زنده شود ! لازم به ذکر است برای اجرای این بازی ها ابتدا باید شبیه ساز کنسول Nintendo را دریافت کرده و سپس به بازی بپردازید.

 

حجم فایل : ۶۸٫۶۶ مگابایت

دانلود شبیه ساز میکرو با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود بازی ها با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4330
بازدید : 4330
مدیر سایت
10:41
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

یکی از سبک هایی که در بازی های کامپیوتری از محبوبیت خاصی برخوردار است , شهرسازی ها همان SimCity می باشد. در این راستا این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی فوق العاده جالب و استراتژیک SimCity 3000 را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. هر چند این بازی از حجم متوسطی بهره می برد ولی بازی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! همان طور که اشاره کردیم این بازی استراتژیک بوده و توانایی شما را در اداره کردن یک شهر وسیع محک میزند. در بازی SimCity 3000 شما می توانید ساختمان های متنوعی از جمله اداره پلیس , آتش نشانی , ساختمان شهرداری , مدرسه و کار خانه ها را بنا کرده و پیشرفت شهرتان کمک کنید. در طی مراحل بازی پستی و بلندی های بسیاری وحود دارد که شما با تدبیر خود باید به فکر چاره برای آن ها باشید. امد است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۸۲٫۰۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اکسترکت کردن بازی از فایل فشرده به نرم افزار WinRar احتاج خواهید داشت که می توانید آخرین نسخه آن را درFileHippo.com دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4718
بازدید : 4718
مدیر سایت
10:38
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده ۷Wonders Magical Mystery Tour 1.1 را که از سبک جدید و خاصی بهره می برد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این بازی علاوه بر حجم کمی که دارد برای تمامی سنین مناسب بوده و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند , به طوری که گذر زمان را احساس نکنید ! در این بازی شما در معماری یک قصر بسیار با شکوه نقش بسزایی دارید هم چنین وظیفه دارید با تدبیر و تفکر خود در بنا کردن آن به کارگران کمک کنید. انیمیشن های کوچکی که برای مراحل این بازی تدارک دیده شده , جذابیت بازی را دو چندان می کند. از ویژگی های منحصر بفرد بازی ۷Wonders Magical Mystery Tour 1.1 می توان به گرافیک فوق العاده زیبا , ساخت قصر در ۷ مرحله متنوع و جالب , موسیقی متن بسیار دلنشین و سازگاری با تمامی ویندوز ها اشاره کرد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت معماری را حس کنید !


حجم فایل : ۷۰٫۰۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2711
بازدید : 2711
مدیر سایت
10:34
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار از سایت بازی های رایگان نخسه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی بسیار جذاب , لذت ببرید.


حجم فایل : ۵۶٫۱۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2830
بازدید : 2830

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک