بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
14:7
چهار شنبه 23 شهريور 1390

Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. این بازی زیبا و جذاب را از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

password دانلود بازی کم حجم
Falco Crushes برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی
کم حجم Falco Crushes برای PC لینک دانلود – 22 مگابایت | لینک کمکی

.

تعداد بازدید از این مطلب: 3419
بازدید : 3419
مدیر سایت
11:48
یک شنبه 19 تير 1390

بازی Super Motocross یک بازی کامپیوتر موتور سواری بوده که در آن شما باید با جاده هایی سخت و موانع روبرو شوید و باید با قدرت خود این موانع را پشت سر گذاشته و در زمان مشخص به خط پایان برسید. این بازی دارای گرافیکی سه بعدی و حجمی کم است و از امکانات قابل توجهی بهره می برد یکی از این امکانات داشتن چهار نوع موتور است که می توانید با گرفتن کاپ های مختلف ان ها را ازاد کنید. یکی دیگر از این امکانات داشتن نیتروژن می باشد که می توانید با حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کنید. و اما جالبی این بازی به تنوع جاده هایش هست در این بازی پانزده جاده مختلف وجود دارد که می توانید با برنده شدن جاده قبلی جاده بعدی را آزاد کنید.
 

وب سایت فارسی
زبان برای دانلود ها |
www.4downloads.ir


برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک سه بعدی
-حجم کم
-چهار موتور مختلف
-پانزده جاده مختلف
-انعطاف پذیری موتور ها
-داشتن نیتروژن
-سرعت در لود بازی
-و.....

سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-سی پی یو ۷۰۰ مگاهرتز به بالا
-رم ۱۲۸ مگابایت به بالا
-گرافیک ۸ مگابایت به بالا
-۱۰۰ مگابات فضای خالی در هارددیسک

دانلود با حجم 30 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5100
مدیر سایت
15:16
سه شنبه 14 تير 1390

این نسخه از بازی Need for Speed که با نام Need for Speed II SE و به وسیله طراحان بازی اول ساخته شد، موفقیت های نسخه اول را کامل کرد و EA را سرشار از سود و منفعت کرد. در این بازی از ماشین های لو کس آن دوران مانند Ford Indigo و Ford GT90 استفاده شد و جاده هایی زیبا در کشور های مختلف اروپایی، آفریقایی و آسیایی برای بازی طراحی شد. در این بازی برای اولین بار در بازی های ماشین سواری سیستم Knockout یا حذفی برای مراحلی از بازی در نظر گرفته شد که در تک تک بازی های بعدی NFS هم به کار گرفته شد. در این سیستم آخرین راننده هر دور از بازی حذف میشد و در آخر کسی که میتوانست در دور آخر اول شود، برنده میشد. در این بازی همچنین بازی کننده می توانست ماشین خود را به خارج جاده هدایت کند و دور ها را به اصطلاح میانبر بزند و از ماشین های دیگر در پیچ ها جلو بیفتد. این بازی که محصول سال ۱۹۹۷ میلادی است را کاربران قدیمی رایانه در ایران کاملا به یاد دارند، ساعت ها بازی میکردند بدون اینکه خسته شوند!!

در ضمن در این بازی بیش از ۱۰ نوع خودرو وجود دارد که تعدادی از آنها عبارتند از: Jaguar XJ220 ، Lotus GT1 ، Lotus Esprit V8 ، Mustang Mach III ، Italdesign Calà ، Isdera 112i ، Nazca C2 ، Ford GT90 ، Ford Indigo ، Ferrari F50 ، Ferrari 335 F1

دانلود با حجم 90 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 48347
مدیر سایت
14:57
سه شنبه 14 تير 1390

در این بخش بازی زیبایی قرار داده ایم. بازی ماشین که با وجود راه های جذاب این بازی را پیش از پیش جذابتر مینماید. در این بازی شما ۳ نوع ماشین را خواهید داشت که بسته به نوع مرحله و جاده ای که بر خواهید داشت از آنها استفاده خواهید کرد. جاده دارای پیچ و خم های زیبا و جذابی هست. حتی دارای مکانهای پرش و چاله است که باید با دقت ار آنها عبور کنید. برخی جاده های این بازی تا حدودی شبیه ترن های هوایی است. بهتر است بازی را انجام دهید تا به لذت آن پی ببرید.

در ادامه تصاویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:

دانلود با حجم 150 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5577
مدیر سایت
14:46
سه شنبه 14 تير 1390

بازی Moto Racing یک بازی دسکتاپی کم حجم ولی با گرافیک بسیار عالی و قابل قبول است که در سبک مسابقات موتور سیکلت میباشد و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی دارای گزینه ها و مراحل مختلفی میباشد و به صورت مسابقه ای است به این صورت که برای رفتن به سطح بعدی باید در گروه خود نفر اول شوید. در ضمن امکان پرش و اجرای حرکات نمایشی نیز در این بازی وجود دارد. 

دانلود با حجم 23 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5448
مدیر سایت
14:44
سه شنبه 14 تير 1390

آیا از بازی کامپیتوری GTA لذت برده اید؟ در این صورت نباید این بازی را از دست بدهید! بازی City Racing یک بازی بسیار زیبا در سبک رانندگی است و در آن باید در یک شهر شلوغ برانید و لذت ببرید. در این بازی شما مجاز به انجام هر کاری هستید مانند تخلف رانندگی، ایجاد رعب و وحشت، درگیری، جدل با پلیس و هر کاری که به نظرتان برسد، سپس میتوانید پول به دست بیاورید و خودروی بهتری تهیه کنید و با غرور رانندگی کنید

دانلود با حجم 24 مگابایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5215
مدیر سایت
14:39
سه شنبه 14 تير 1390

بازی Offroad Racers یک بازی رانندگی مهیج و بسیار زیبا با گرافیک بسیار عالی و قابل قبول است که در سبک مسابقات رانندگی میباشد و بسیار سرگرم کننده است. در این بازی اتومبیل های بسیاری برای انتخاب شما آماده هستند، اتومبیل های غول پیکر، اتومبیل های رالی و اتومبیل های بزرگ دیگر! این بازی دارای گزینه ها و مراحل مختلفی میباشد و به صورت مسابقه ای است به این صورت که برای رفتن به سطح بعدی باید در گروه خود نفر اول شوید. در ضمن میتوانید برای پیروزی اتومبیل های دیگر را از جاده خارج کنید یا آنها را متوقف کنید و در صورتیکه ۱۸ مرحله را با موفقیت سپری کنید قهرمان این دوره خواهید بود. 

دانلود با حجم 70 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5156
مدیر سایت
14:28
سه شنبه 14 تير 1390

یک جنگ جهانی رخ داده و شهر ها را ویران ساخته است. هرکسی برای فرار از این جنگ هر کاری کرده است. برای زندگی بهتر و راحت تر باعث ویرانی های بی شماری شده اند. شما هم در نقش راننده به مسابقه مرگ روی خواهید آورد. مسابقه ای که همین انسان ها در حال مسابقه هستند. مسابقه مرگ یا زندگی. مسابقه ای که در آن صاحب اسلحه های بیشماری خواهید شد تا حریفانتان را از میدان به در کنید. مسابقه ای پر از هیجان و در عین حال بسیار خطرناک. اولین اشتباه آخرین اشتباه.

دانلود با حجم 147 مگابایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5222
مدیر سایت
15:36
دو شنبه 9 خرداد 1390

یکی دیگر از بازی های سبک مسابقه ای است که دارای گرافیک بسیار بالایی است. بالا از این جهت که کمتر گیمی را می توان یافت که با حجم زیر 100MB دارای چنین گرافیک بالایی باشد. در این بازی ماشین خود را از میان قدرتمند ترین مدل های معروف جهانی انتخاب کرده و به رقابت با حریفان خود می پردازید. هوش مصنوعی به کار رفته در این بازی در حد عالی می باشد. گرافیک بازی بسیار به واقعیت نزدیک بوده و جزییات محیط مراحل مختلف طوری است که بازیگر احساس می کند که در یک میدان مسابقه واقعی رانندگی می کند و بسیار طبیعی جلوه می کند. همچنین مدل ماشین ها و نحوه عملکردشان نیز عینا از مدل واقعی گرفته شده است که این خود یکی دیگر از نقاط قوت بازی می باشد. موسیقی متن و صدای برخورد اتومبیل ها بسیار با کیفیت بالایی طراحی شده است. از ویژگی های بارز آن می توان به قابلیت بازی شبکه و یا اینترنتی تا 8 بازیکن اشاره کرد. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
 

دانلود بازی با حجم 100 مگابایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 6438
مدیر سایت
15:31
دو شنبه 9 خرداد 1390

مسابقات ATV! این نام آشنایی برای افرادی است که به بازی های کامپیوتری رالی، اتومبیل رانی و موتورسواری علاقه دارند. بازی Kawasaki Quad Bikes یکی از این نوع بازی هاست که در آن موتور سیکلت های چهار چرخ بصورت گروهی به رقابت با همدیگر می پردازند. شما در این مسابقات با ۴ مرحله متفاوت روبرو هستید که در مکان های مختلفی نظیر بیابان ها، جنگل ها و کوهستان ها برگزار می گردد. از مزیت های این بازی می توان به حجم کم، گرافیک بسیار خوب و از هم مهمتر پرتابل بودن آن اشاره کرد.
 

ویژگی های بازی:
ـ بدون نیاز به نصب (پرتابل)
ـ گرافیک بسیار خوب نسب به حجم بازی
ـ سیستم پایین مورد نیاز
ـ شباهت زیاد به مسابقات ATV

حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ ویندوز ۲۰۰۰ یا XP یا Vista
ـ پردازنده مرکزی ۵۰۰ MHz
ـ رم ۲۵۶ مگابایت
ـ کارت گرافیک ۳۲ مگابایت

دانلود با حجم 114 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5454
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک