بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
9:23
شنبه 26 فروردين 1391

 

در این بازی زمین مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان قرار گرفته است. بدیهی است در این موقعیت همه برای زنده ماندن باید با یکدیگر متحد شوند و در برابر بیگانگان دفاع کنند. شخصیت های اصلی بازی Agent Liu ،Jared Joe ،El Camarada و Capt Smith هستند که رهبری گروه های مدافع را در دست گرفته اند و با انواع سلاح های پیشرفته دشمنان را نابود می کنند. بازی  ساخت شرکت NGD Studios بوده و در حدی توانسته محیطی شبیه سازی کند که بازی باز بتواند در آن به اوج هیجان برسد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده اکشن و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.


 

حجم فایل : 174.98 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون اشکال این بازی باید حداقل رم 1 گیگابایت و گرافیک 256 مگابایت داشته باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2025
بازدید : 2025
مدیر سایت
10:28
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون 4 نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل 47 نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.


 

حجم فایل : 145.03 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

این بازی قابل اجرا در ویندوز های 7 و ویستا نمی باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1782
بازدید : 1782
مدیر سایت
10:14
پنج شنبه 24 فروردين 1391

بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 یک بازی کم حجم و زیبایی است که برای کامپیوتر و ویندوز ساخته شده که هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم دانلود کنید.

در بازی Project Zomboid v0.2.0e 2012 شما در یک شهر با یک میلیون زامبی قرار گرفته اید وهیچ راه فراری ندارید و…

 

بازی Project Zomboid v0.2.0e

لینک دانلود | لینک کمکی

حجم:۷۰ مگابایت

رمز:www.downloadsazan.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 1985
بازدید : 1985
مدیر سایت
16:59
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبای Helicopter برای کامپیوتر

علاقه مندان به بازی های فضایی و اکشن ، این بار باکس گیم برای شما بازی  هیجان انگیز و اکشن  Helicopter  (هلی کوپتر) رو برای کامپیوتر آماده کرده است. این بازی با حجم کم و گرافیک بالا ساخته شده است. شما در این بازی در جزایر، اروپا و خاورمیانه به جنگ با دشمنان خود می پردازید.

b12 بازي
زيباي Helicopter  (هلي كوپتر) براي كامپيوتر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1847
بازدید : 1847
مدیر سایت
16:57
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبای ماشین جنگی Deadly Race برای کامپیوتر

امروز برای شما عزیزان بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده Deadly Race برای کامپیوتر رو آماده کردیم. این بازی در عین کم حجم بودن بسیار با کیفیت است ، دلیل کم حجم بودن این بازی این است که اساساً برای دانلود از اینترنت ساخته شده است. این بازی پس از نصب از حالت فشرده در می آید و حجمش چندین برابر میشود . از نکات قابل توجه این بازی این است که دست شما برای انتخاب ماشین های مختلف باز است و شما میتوانید ماشین هایی مثل : شورلت کوروت ، آستون مارتین زاگاتو ، هامر اچ ۲ و… خیلی ماشین های دیگر را انتخاب کنید . در مورد سبک بازی که بخواهیم صحبت کنیم سبک این بازی مسابقه ای ، حادثه ای است . در این بازی شما به یک جنگ تمام عیار دعوت میشود و در مسابقه هایی که انجام میدهید انواع و اقسام آلات جنگی را به طرف ماشین های دیگر پرتاب میکنید که همین امر موجب جذابیت بازی شده است . این بازی زیبا رو میتونید از باکس گیم دانلود کنید.

Deadly Race 11 بازي زيباي ماشين جنگي Deadly Race براي كامپيوتر

تعداد بازدید از این مطلب: 1893
بازدید : 1893
مدیر سایت
16:56
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی اکشن و کم حجم  Tank Assault برای کامپیوتر

شما در این بازی باید با توپ دشمن رو از بین ببرید و بدینوسیله امتیاز کسب کرده و به مرحله بعدی بروید.

Tank Assault بازي اكشن و كم حجم  Tank Assault براي كامپيوتر

تعداد بازدید از این مطلب: 1793
بازدید : 1793
مدیر سایت
16:54
چهار شنبه 23 فروردين 1391

دانلود بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem برای کامپیوتر

امروز برای شما دوستان بازی زیبای ماشین جنگی رو قرار دادیم. بازی ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem یکی از بازی های مسابقات مرگ آور است که ما را یاد بازی ماشین جنگی پلی استیشن سونی می اندازد. بازی ماشین جنگی با ماشین های سنگین که به ابزارهای کشنده و انواع و اقسام بمب ها مجهز شده اند دارای ابزارهای بسیاری می باشند. بازی دارای قابلیت بازی چند نفره (حداکثر ۶ نفر آنلاین) نیز می باشد. بازی دارای ۳ زمین مسابقه است که دارای موانع پیچیده و همچنین دارای چندین راه مخفی است. بازی در پایان هر مرحله و در حین انجام آن دارای رکوردهایی است که اگر شما به آنان دست پیدا کنید که البته مهارت بالایی می خواهد به شما تا ۳۵ مدال افتخار می دهد که مراحل و ماشین های جدید را باز می کند. 

Post Apocalyptic Mayhem www.boxgame.ir  بازي ماشین جنگی Post
Apocalyptic Mayhem براي كامپيوتر

Post Apocalyptic Mayhem fight crash بازي ماشین جنگی Post
Apocalyptic Mayhem براي كامپيوتر

Post Apocalyptic Mayhem بازي ماشین جنگی Post Apocalyptic Mayhem
براي كامپيوتر

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم: 64.5 مگابايت

دانلود با لينک مستقيم

دانلود با لينک غير مستقيم

منبع: www.boxgame.ir

پسورد - توضيحات: ندارد

تعداد بازدید از این مطلب: 2375
بازدید : 2375
مدیر سایت
16:53
چهار شنبه 23 فروردين 1391

بازی زیبا و اکشن pirate دزدان دریایی برای کامپیوتر

یک بازی اکشن دیگر با حجم کم برای کامپیوتر. امروز بازی زیبای دزدان دریایی pirate رو آماده دانلود کردیم. این بازی جزو بازی های اکشن و دریایی میباشد. علاقه مندان به این بازی میتوانند آن را در ادامه مطلب از باکس گیم دانلود کنند.

pirate 1
بازي زيبا و اكشن pirate دزدان دريايي براي كامپيوتر

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم: 8,7 Mb

دانلود با لينک مستقيم

دانلود با لينک غير مستقيم

منبع: www.boxgame.ir

پسورد - توضيحات: ندارد

تعداد بازدید از این مطلب: 2267
بازدید : 2267
مدیر سایت
11:32
پنج شنبه 17 فروردين 1391

دانلود بازی شانک Shank 2

بار دیگر EA GAMES یک بازی اکشن دو بعدی زیبای دیگر که دنباله ی بازی SHANK میباشد را منتشر کرد.شما در بازی SHANK 2 باید در نقش یک فرد ماهر در مبارزه ظاهر شوید و دشمنان خود را با فنون مختلفی از پا در بیاورید.تنوع سلاح ها،دشمن ها و انیمیشن های زیبا بازی SHANK 2 را به یکی از بهترین بازی های دو بعدی تبدیل کرده است.گرافیک بازی دو بعدی و بسیار زیبا طراحی شده و قطعا بازی SHANK 2 شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.اگر طرفدار بازی های اکشن هستید SHANK 2 را به هیچ وجه از دست ندهید

تعداد بازدید از این مطلب: 4285
مدیر سایت
11:30
پنج شنبه 17 فروردين 1391

بار دیگر با یک بازی مهیج و کم حجم فلش در خدمت شما دوستان هستیم.شما در بازی Madness Accelerant باید نقش یک فرد شجاع و بسیار حرفه ای ظاهر شوید و با دشمنانتان مبارزه کنید.بازی دارای اسلحه های متفاوت و مراحل گوناگون و جذاب است و انیمیشن های روان و زیبا به جذابیت بازی افزوده است.

 

 

حجم فایل فشرده : ۱۷ مگابایت

دانلود مستقیم بازی Madness Accelerant

رمز فایل فشرده : www.bazidl.com

تعداد بازدید از این مطلب: 3093
بازدید : 3093
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک