بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:46
چهار شنبه 16 فروردين 1391

Bomberic 2 www.0098Kids.com  دانلود بازی Bomberic 2  مرد بمبی برای
کامپیوتر

ویژگی‌های بازی ۲ Bomberic:
- مراحل متعدد
- مبارزه با موجودات عجیب
- محیط گرافیکی زیبا
- انجان کارهایی مانند نفجر کردن دیوارها، از بین بردن انگل‌ها و موجودات عجیب و …
- تلاش برای یافتن کلید هر مرحله
- ارتقاء مهمات با جمع آوری طلا
- و …

 

پسورد و منبع :

www.gamedl.ir

دانلود با حجم ۳۰ مگ:

دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 2652
بازدید : 2652
مدیر سایت
9:54
سه شنبه 8 فروردين 1391

 

بازی پسر نیرومند یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و کمی ماجراجویانه است که در آن پسرک با به کار گیری توانایی های قهرمانانه ی خود به نجات دختری می رود که به آن علاقه دارد. وجود معما های بسیار خلاقانه همراه یبا صحنه های اکشن و جنگی جذابیت بازی را دوچندان کرده است. هم چنین به مرور زمان قدرت دشمنان نیز افزایش می باید که شما باید با استفاده از فکرتان آن ها را نابود سازید. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده هیجان انگیز و جذاب که CID The Dummy نام دارد , به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

حجم فایل : 136.06 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1966
بازدید : 1966
مدیر سایت
9:52
سه شنبه 8 فروردين 1391

 

اگر شما نیز یکی از بازی خور های قدیمی باشید بدون شک اسم مهاجمین مرغی یا همان Chicken Invaders را شنیده و حتی چندین نسخه از آن را تجربه کرده اید. این بازی در نهایت سادگی و دو بعدی بودن به قدری جذابیت دارد که کاربر تا پایان بازی نمی تواند از پشت کامپیوتر بلند شود ! تا کنون 4 نسخه از این بازی عرضه شده که هر کدام از آن ها متشکل از چند بخش و Edition است. هم چنین این نسخه قابلیت بازی کردن تا حد اکثر 4 را دارد. Revenge of the Yolk بخشی از نسخه سوم این بازی مهیج است که اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و خاطرات شیرین سالیان پیش را زنده کنید !

 

حجم فایل : 13.18 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1713
بازدید : 1713
مدیر سایت
12:47
سه شنبه 23 اسفند 1390

اگر به دنبال بک بازی زیبا و کم حجم می گردید,اگر خواهان یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده هستید,بازی Battle Sheep را از دست ندهید!بله نبرد گوسفند!

نبرد گوسفیند بازی بسیار زبیاست که علی رغم این که حجم کمی را دارا می باشد گرافیک خوبی را در خود گنجانده است و دارای سبک جالبی می باشد.آیا شما می توانید در برابر بمب هایی که از طرف دشمن پرتاب می شود از خود دفاع کنید؟آیا این گوسفند بازی ما می تواند بمب های پرتاب شده را به دشمن باز گرداند؟آیا  Sheep زنده میماند؟پس این بازی را دانلود کنید و این گوسفند بازی گوش را در این نبرد پیروز کنید!

 

بازی Battle Sheep!

حجم:۱۴ مگابایت

لینک دانلود | لینک کمکی | لینک کمکی

رمز: www.downloadsazan.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2168
بازدید : 2168
مدیر سایت
12:41
سه شنبه 23 اسفند 1390

 

از سال های گذشته تا کنون بازی های اکشن و هیجان انگیز , محبوبیت بسیاری در دل کاربران و بازی خور ها داشته است. بازی Underground Fighting یکی از بازی های نسبتا قدیمی و اکشنی است که در سبک مبارزه یا به اصطلاح Fighting ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یکی از کاراکتر های انتخابیتان به مبارزه دعوت می شوید و باید با استفاده از فنون و حرکات رزمی دشمنتان را به زانو در آورید. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.


 

حجم فایل : ۱۱۵٫۳۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2233
بازدید : 2233
مدیر سایت
12:57
پنج شنبه 11 اسفند 1390

اینبار در سایت بزرگ کم حجم دانلود، بازی محبوب، اعتیاد آور و فوق العاده زیبای Heavy Weapon را برای شما بازدیدکنندگان و کاربران عزیز سایت قرار داده ایم. شما در این بازی یک دارنده ی یک تانک اتمی قدرتمند با سلاح های متفاوت هستید که میبایست دشمنان خود را با آن نابود کرده و به مراحل بالاتر و دشوارتر با حضور دشمنانی قوی تر صعود کنید. هم اکنون نیز میتوانید این بازی بسیار زیبا و کم حجم را از سایت بزرگ کم حجم دانلود دریافت نمایید.

 

 

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/dl.gif دانلود | حجم : 8.6 مگابایت

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/add.gif فرمت: بازی برای کامپیوتر (exe) | شرکت سازنده: Popcap | سبک: اکشن/فکری | امتیاز: 9/10 | گروه سنی: +10

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/source.gif این بازی فوق العاده جذاب و زیبا در سایت بزرگ کم حجم دانلود،به همراه Patch ارایه میشود.

http://dl-kamhajm.info/Farvardin%2090%20up,s/Pics/source.gif ویژگی های کلیدی بازی Heavy Weapon :

     - دارای گرافیک بسیار عالی

     - نور پردازی عالی

     - صدا گذاری قوی

     - دارای مراحل و دشمنان متفاوت

     - اعتیاد آور

     - حجم فوق العاده کم

     - نصب آسان

       - و...

بازی Heavy Weapon

تعداد بازدید از این مطلب: 1885
بازدید : 1885
مدیر سایت
11:2
پنج شنبه 27 بهمن 1390

بازی Red Faction II جناح قرمز 2 به سبک تیر اندازی اول شخص یک بازی قدیمی ساخته شده در سال 2003 است. این بازی با گرافیک بالا در زمان خود داستان زیبایی را با خود یدک می کشد. داستان در مورد 15 سال آخر دیکتاتوری Sopot است که کل اجتماع جامعه جهانی را تحت الشعاع قرار داده است. خونخواهی های وی باثت شده کشور در فقر و جنگ دست و پنجه نرم کند. او تمامی سربازان خود را به میدان می فرستد و کشته شدن آنها برایش مهم نیست و فقط پیروزی در جنگ را خواهان است. دیکتاتور به ذهنش می رسد با استفاده از فناوری نانو سربازان ویژه ای را دوره دهد و آماده سازد که بتواند دنیا را در دست بگیرد. نام این گروه جناج قرمز است. 

Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • سی پی یو: Pentium 4 1GHz
  • رم: 256 MB
  • گرافیک : 32 مگابایت یا بالاتر
  • DirectX 8.1 یا بالاتر
  • سیستم عامل: 98/ME/2000/XP
  • موس
  • کیبرد

دانلوددانلود رایگان Red Faction II PC Game (حجم : 179.79 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تصویرتصاویر بازی:

Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز Red
Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

تعداد بازدید از این مطلب: 2950
بازدید : 2950
مدیر سایت
11:0
پنج شنبه 27 بهمن 1390

اگر از طرفداران PC Game و همچنین بازی های هواپیمایی و جنگی هستید این بازی کامپیوتری بسیار جذاب که از ژانر شبیه سازی پرواز می باشد را به شما کاربران عزیز سایت دانلود رایگان نرم افزار برای دانلود بازی کامپیوتر پیشنهاد می کنیم. در این بازی هواپیما شما از نژاد خود در برابر ظالم، دشمن ناشناس که مصمم به نابود کردن تمام تمدن شماست دفاع می کنید . در این گیم با استفاده از حیله گری خود و همچنین 18 هواپیمای جنگی مرگبار خود می توانید در بمب گذاری و همچنین در ماموریتهای شناسایی شرکت کنید. شما تنها امید برای نجات هستید! در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors شما باید 40 ماموریت را یا در حالت بازی و یا در حالت کاملا شبیه سازی شده به اتمام برسانید.
در این بازی هواپیما ی جنگی شما باید دستور حمله به دشمنان را بدهید، از دارایی ها مراقبت کنید و یا بر حسب نیاز از آنها بردارید و با یک حمله بسیار مرگبار و خشمگینانه دشمن را بمباران کنید. در این بازی جنگی Echelon Wind Warriors حمله به دشمنان با 16 سلاح قدرتمند با فناوری بسیار بالا از جمله توپ، مسلسل، اژدر و موشک های هدایت شونده صورت می گیرد. موفقیت شما در Game و در میدان نبرد می تواند جوایز معتبری مانند رز فولادین ، صلیب طلایی و یا غیره را برای شما در برداشته باشد. امیدواریم که با دانلود بازی هواپیمای جنگی بتوانید ساعاتی را جلوی کامپیوتر خود نهایت لذت را ببرید.

Echelon Wind Warriors PC Game - بازی زیبای هواپیمای جنگی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر این بازی کامپیوتری:

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: 400 مگا هرتز
  • رم: 64 مگابایت
  • کارت گرافیک: 16 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Echelon-Wind-Warriors-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی هواپیما های جنگی (حجم : 169 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2371
بازدید : 2371
مدیر سایت
10:56
پنج شنبه 27 بهمن 1390

در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت
دانلوددانلود رایگان بازی حمله زامبی ها به مزرعه

(حجم : 33.8 مگابایت)


رمز

رمز عبور فایل :

www.fdl.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 2470
بازدید : 2470
مدیر سایت
19:2
دو شنبه 17 بهمن 1390

دانلود مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

 

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۰۰٫۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس با استفاده از درایو مجازی و یا رایت کردن محتوی فایل iso با استفاده از نرم افزار Clone , فایل نصبی اصلی را از آن استخراج کرده و به نصب بپردازید.

هم چنین هنگان نصب می توانید از شماره سریال :

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

استفاده کرده و نصب را به پیش ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2614
بازدید : 2614
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک