بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:5
پنج شنبه 1 دی 1390

دانلود بازی فوق العاده هیجانی و جذاب Tekken 3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید ولی در کنار تمامی این خصوصیات آخرین نسخه از این سری بازی یعنی Tekken 4 به علت عدم نو آوری و ادامه همان سبک و سیاق سابق در مقابله با حریفان قدرتمندی همچون Dead or Alive و Virtua Fighter از پیروزی چشمگیری بهره نبرد با توجه به این حقیقت و کسب تجربه اینبار کمپانی Namco در دهمین سال عرضه این سری در حال تهیه نسخه جدید بازی به نام Tekken 5 می باشد. اما اینبار تمامی خصوصیات عالی از تک تک نسخه های پیشین در یکجا جمع خواهد شد و برای ایجاد نسخه ای کامل ، پر هیجان و بدون نقص بکار گرفته میشود. بیشتر هدف کمپانی Namco ارایه نسخه ای همانند نسخه سوم بازی می باشد تا مجددا در قلب بازیکنان غیرتی تکن جای گیرد

 

بعد از اتمام تورنمنت چهارم یک جنگ شدید بین پدر و پسر ، جین و کازویا شکل گرفت. این جنگ در کاخ میشیما زایباتسو بود، مبارزه بین جین و هیهاجی شروع شد هیهاجی که فکر میکرد در این مبارزه پیروز خواهد شد در نهایت شکست می خورد و جین با خودش گفت : “جون کازاما” مادرم ، انتقام تو را گرفتم . مدتی از این ماجرا گذشت و تب این شکست هیهاجی فرو نشست تا اینکه هواپیمایی در نزدیکی کاخ هیهاجی فرود آمد و داخل این هواپیما پر از ربات های جک بود. میشیما اول تصور کرد که شاید کازویا در این قضیه دخالت داشته باشد اما بزودی متوجه می شود که کازویا هم از بابت این حمله گیج و متحیر شده است. هیهاجی و کازویا شروع می کنند به مبارزه با این ربات ها اما در یک لحظه کازویا از غفلت میشیما استفاده و به او خیانت میکند و او را به سمت دشمن هل میدهد و خودش پا به فرار می گذارد ، لحظه ای بعد کاخ زایباتسو در انفجاری عظیم از بین رفته و با خاک یکسان میشود در همین حال شخصی با بیسیم اعلام میکند که هیهاجی میشیما کشته شده و کاخ زایباتسو به طور کامل ویران شده است. روز بعد خبر مرگ هیهاجی در سرتاسر جهان می پیچید و همه بر این باور بودند که با کشته شدن هیهاجی دیگر تورنمنت تکن برگزار نخواهد شد اما در پشت پرده کسی بود که کنترل امور را در دست داشت ، ماه بعد اعلام شد که تورنمنت تکن ۵ در میشیما زایباتسو انجام خواهد شد. او کیست و آیا به راستی میشیما مرده است؟ شاید او زنده است و تمام این کارها تبلیغاتی بیش نبوده است؟ اینبار چه کسی فاتح تورنمنت خواهد شد؟ شخصی که بر روی صورت خود دارای علامت ایکس بود و خبر مرگ هیهاجی را اعلام کرد که بوده ؟ همه اینها پرسش هایی هستند که با انتشار و به پایان رساندن این بازی به جواب خواهد رسید.
در این نسخه ما شاهد وجود بیست مبارز بصورت پیش فرض و در حدود ده شخصیت بصورت مخفی خواهیم بود که در صورتی به این مبارزان مخفی دسترسی خواهید داشت که به قهرمانی رسیده باشید. خبر دیگر حاکی از اضافه شدن تکنیک ها و تاکتیک های جدید رزمی در این نسخه می باشد که بر طبق گفته سازندگان هیجان و جذابیت حاکم را افزایش می دهد ولی در مورد جزییات تکنیک ها اطلاع بیشتری نداده است. در مورد حرکات Combo و اعمال حرکات خاص و تکنیکی خبر از دشوارتر شدن آن در میان است بدین صورت که با توجه به مهارت در استفاده از کلیدها و چابکی در استفاده از آنها قادر به اجرای فنون خاص خواهید بود. یکی از ویژگی های جدید و جالب افزوده شده به این نسخه ، امکان تغییر در ظاهر شخصیت ها توسط بازیکن می باشد ، همانطور که اکثر شما مطلع هستید در سری های قبل شما قادر به تغییر در پوشش مبارز نبودید و همچنین هر مبارز قادر به استفاده از در حدود چهل وسیله می باشد به عنوان مثال Kazuya قادر است از بالهای اهریمنی و Jack-5 از Rocket Launcer در پوشش خود استفاده نماید و صد البته اینها فقط جنبه نمایش داشته و او قادر نخواهد بود در طی انجام مسابقه از راکت برای شکست حریف خود استفاده نماید. گرافیک ، طراحی و متحرک سازی شخصیت ها نیز از پیشرفت قابل توجهی بهره مند خواهد شد.

تصاویری از محیط بازی :

 

 

طریقه اجرا :

این بازی بدون نیاز به نصب می باشد و جهت اجرای بازی کافی است تا  ابتدا فایل رجستری !Tekken.reg را یک بار اجرا نمائید سپس فایل Tekken.bat موجود در فولدر بازی را اجرا فرمایید.

راهنمای کلید ها :

کلید های کنترل در این بازی جهت نماها و کلیدهای  انتخاب : Z , X ,C , V و A , S و D می باشند.

 

  • لازم به ذکر است فایل این بازی توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

دانلود بازی با لینک مستقیم – حجم : ۲۹ مگابایت
رمز فایل : www.p30click.ir

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2580
بازدید : 2580
مدیر سایت
11:3
پنج شنبه 1 دی 1390

دانلود بازی جدید شورش در شهر ۵ Streets Of Rage Remake

بازی های شورش در شهر ( Streets Of Rage ) یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی هایی است که از کنسول سگا به بعد ساخته و عرضه شده است. ساخت این نسخه از بازی Streets Of Rage که آخرین نسخه ( Final ) از آن به شمار می رود توسط چند جوان اسپانیایی ۸ سال طول کشیده است ! نسخه ی فاینال بازی شورش در شهر ادامه ای برای نسخه های ۱ و ۲ و ۳ ( تولیدی شرکت سگا ) ساخته شده است. نسخه چهارم این بازی در سال ۲۰۰۷ به صورت آزمایشی ساخته شد و بعد از ۵ Streets Of Rage Remake دیگر نسخه جدیدی ساخته نخواهد شد و پایان این بازی بعد از ۲۰ سال از اولین نسخه آن است. این بازی با تمامی نسخه های ویندوز از ۹۵ و ۹۸ گرفته تا Vista و Seven و همچنین لینوکس و کنسولهای Wii و WIZ قابل اجرا می باشد 

 

تصاویری از محیط بازی :


دانلود بازی با لینک مستقیم – حجم : ۲۱۲ مگابایت
رمز فایل : www.p30click.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2223
بازدید : 2223
مدیر سایت
10:54
پنج شنبه 1 دی 1390

بازی فوق العاده زیبای تیکن کم حجم برای کامپیوتر – Tekken Tag Tournament

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. این نسخه از بازی مخصوص کامپیوتر بوده و محصول سال ۲۰۱۱ می باشد.

 

تصاویری از محیط بازی :

طریقه اجرا :

این بازی بدون نیاز به نصب می باشد و جهت استفاده از آن تنها کافی است فایل MameUI32.exe موجود در فولدر بازی را اجرا فرمایید. لازم به ذکر است فایل این بازی توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

دانلود بازی با لینک مستقیم – حجم : ۷۰ مگابایت
رمز فایل : www.p30click.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4448
بازدید : 4448
مدیر سایت
10:39
پنج شنبه 1 دی 1390

93299514 دانلود مستقیم بازی جذاب Oddworld: Abes Exoddus Portable

Oddworld: Abe’s Exoddus

PC game | English | Genre: 2D Platformer | 159 Mb

oddworld یکی از بازی های بسیار جذابه که در اصل یکی از بازی های کنسول پلی استیشن دو است. گرافیک این بازی شبه سه بعدی است.

این بازی به دلیل داشتن داستان بسیار جذاب و کاراکتر های مختلف با طراحی عالی بسیار محبوب شد.

در این بازی شما باید با صحبت کردن با همراهانتون معما ها رو به صورت گروهی حل کنید که برای اینکار باید با فکر کردن تصمیم درست رو در مورد اینکه به هر یک از همراهان چه چیزی بگویید بگیرید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید.

این بازی دارای مراحل بسیار زیادی است.

توضیحات بیشتر:

As if things weren’t tough enough for Abe in the original ODDWORLD, this time he has to contend with even more evil Glukkons! It seems that the malicious beasts have been capturing the noble Mudokons and using their tears of pain to create SoulStorm Brew. Not only that, they’re distributing the spirits of dead Mudokons for consumer use! Make your way through level after level of detailed action, using some rather unique weaponry to help your kinfolk out of this serious predicament. This is pure hilarity for gamers of all ages.

Game Features

* A great story
* excellent characters
* unique weaponry
* dozens of levels
* single-player action


44085849 دانلود مستقیم بازی جذاب Oddworld: Abes Exoddus Portable


ش

ش

دانلود با لینک مستقیم:

سرور اول:

favicon دانلود مستقیم
بازی جذاب
Oddworld: Abes Exoddus Portable دانلود قسمت ۱
favicon دانلود مستقیم بازی جذاب Oddworld: Abes Exoddus Portable دانلود قسمت ۲

سرور دوم (لینک های کاملا مستقیم و قابل جایگزینی با فایل های سرور اول):

favicon دانلود مستقیم
بازی جذاب Oddworld: Abes Exoddus Portable دانلود قسمت ۱
favicon دانلود مستقیم بازی جذاب Oddworld: Abes Exoddus Portable دانلود قسمت ۲

پسورد: www.zobdeh.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5939
بازدید : 5939
مدیر سایت
13:34
شنبه 12 آذر 1390

بازی Virtua Cop 2 یک بازی اکشن قدیمی و خاطره انگیز است. این بازی در سالیان دور برای کنسول سگا منتشر شد و با توجه به استقبال چشمگیری که از این بازی شد نسخه ای از این بازی برای کامپیوترهای پنتیوم ۲ آن زمان منتشر شد.

برای کسانی که با بازی Virtua Cop 2 آشنا نیستند باید گفت که در این بازی شما در نقش مامور پلیس هستید و باید با تبهکاران به مبارزه بپردازید. باید سرعت عمل بسیار بالایی داشته باشید و دائما به سمت تبهکاران که تقریبا در همه جا حضور دارند با نشانه گیری دقیق شلیک کنید. فراموش نکنید که اسلحه شما ۶ فشنگ دارد و بعد از هر بار تیر اندازی باید خشاب گذاری کنید. پیشنهاد میکنیم بازی Virtua Cop 2 را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Virtua Cop 2 بازی اکشن و هیجانی Virtua Cop 2 براي pc

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۰٫۸  مگابایت
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2955
بازدید : 2955
مدیر سایت
10:34
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

احتملا شما هم اسم فیلم فوق العاده مهیج و محبوب تروی ( Troy ) را شنیده اید. فیلمی که از بدو تولدش تحولی شگرف در ساخت فیلم های حماسی به وجود آورد. این بار از سایت بازی های رایگان نخسه ی کم حجم و بسیار جذاب این بازی را که Battle For Troy نام دارد , برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. سبک بازی تقریبا استراتژیک بوده و شبیه به بازی World OF Warcraft می باشد. در طی مراحل بازی معما های بسیار جذابی وجود دارد که شما را کاملا به فکر فرو خواهد برد. شما باید با تدبیر و تفکر خود موانع را از سر راهتان برداشته و به پیروزی نهایی برسید. داستان بازی تقریبا به فیلم آن تشبیه شده که این خود نیز جذابیت بازی را دوچندان می کند. لازم به ذکر است بازی Battle For Troy قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از قبیل Windows Vista & Seven بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی بسیار جذاب , لذت ببرید.


حجم فایل : ۵۶٫۱۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2879
بازدید : 2879
مدیر سایت
10:17
پنج شنبه 10 آذر 1390
 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی ندای وظیفه :
جنگاوری مدرن  Call of Duty Modern Warfare 3


نام بازی: Call of Duty : Modern Warfare 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action | FPS
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision Blizzard
حمایت توسط : Infinity Ward
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

همچون سال های گذشته ، شاهد انتشار نسخه ای دیگر از سری بازی های بازی زیبای ندای وظیفه هستیم . سری جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Modern Warfare 3 ، ندای وظیفه :جنگاوری نوین 3 توسط کمپانی معروف و پولدار ! Activision Blizzard منتشر شده است . همان طور که میدانید بازی توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و حمایت شده است . این بازی در ادامهٔ نسخه قبلی ساخته شده‌است و در آن روسیه به حملات خودش در آمریکا ادامه داده و همین طور به کشور‌هایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلستان حمله می‌کند. در این بازی Task Force 141 به سرپرستی سروان جان «Soap» مک تاویش و سروان سابق SAS، جان پرایس به همراه نیکولای که به خاطر کشتن سپهبد شپرد در حال تعقیب هستند ظاهر می‌شوند و همین طور شخصیت‌های دیگری به نام‌های Derek "Frost" Westbrook و Sandman که کاماندوهای تیم دلتا فورس در شهر نیویورک هستند به این بازی اضافه می‌شوند. ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳، سومین بازی سری جنگاوری نوین و هشتمین بازی سری ندای وظیفه خواهد بود.قطعا افراد بسیاری انتظار این بازی را کشیده اند و هم اکنون مفتخریم تا نسخه تست شده و سالم این بازی را همراه با کرک و آخرین آپدیت رسمی بازی را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .در کنفرانس ها و نمایشگاه های متعدد موجود در حوزه ی بازی های چند رسانه ای بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 بسیار موفق بوده است اما این را فراموش  نکنیم که در همین پیش نمایش ها بود که طرفداران بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای  Battelfield 3  توانستند موضوعات و در حقیقت باگ هایی از بازی را به رخ طرفداران سری بازی های ندای وظیفه علی الخصوص بازی Call of Duty : Modern Warfare 3  بکشند  ! حقیقتا شخصا معتقدم کمپانی های اکتیویژن و اینفینیتی وارد با انتشار و ساخت بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 نقطه آغازی جهت سقوط طیکرده اند. در نهایت منتظر نظر شما عزیزان در خصوص قیاسی در مورد دو بازی بتلفیلد 3 و بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 هستم .
 
تعداد بازدید از این مطلب: 2860
مدیر سایت
11:17
دو شنبه 9 آبان 1390

 

مجموعه بازی های فوق العاده جذاب و خاطره انگیز کرم ها یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین بازی هایی است که تا کنون برای PC عرضه شده است. این بازی توسط شرکت های PSN ، XBL و Steam از روی نسخه های قبلی این بازی ( Worms 3D و Worms 4: Mayhem ) ساخته شده است. بدون شک اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کرده باشید می دانید که چه قدر سرگرم کننده و اعتیاد آور است. در بازی Worms Ultimate Mayhem 3D شما باید با ایفا کردن نقش یک کرم باهوش , کرم های دشمن را نابود کرده و به هدف اصلی خود یعنی پیروزی نیرو های خودی و شکست آن ها برسید. هم چنین به شما تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای از جمله نارنجک , آر پی جی , بازوکا  و موشک داده می شود که باید با استفاده از آن ها دشمن را نابود کنید. در این نسخه از بازی پیشرفت های بسیاری دیده می شود و از لحاظ گرافیکی و صوتی نیز بهبود یافته است. لازم به ذکر است قابلیت آنلاین و بازی کردن به صورت ۴ نفره نیز به این بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی Worms Ultimate Mayhem 3D را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۹۷٫۰۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4531
بازدید : 4531
مدیر سایت
11:10
دو شنبه 9 آبان 1390

 

 بازی فوق العاده مهیج و اکشن در عین حال کم حجم Samurai II: Vengeance را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در اصل برای سیستم عامل آندروید طراحی شده بود که بر اساس محبوبیت بسیار در بین بازی خور ها , شرکت سازنده , گرافیک و رزولیشن آن را بهبود داده و به بازار عرضه کرده است. سبک بازی به صورت اکشن و تقریبا استراتژیک بوده که می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم شخصیتان سرگرم کند , به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید. بازی Samurai II: Vengeance به صورت هنرمندانه و سبکی جدید طراحی شده که می تواند با گرافیک نسبتا خوب و جلوه های صوتی خوش آیندش جذابیت خاصی برایتان داشته باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۵٫۴۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3541
بازدید : 3541
مدیر سایت
14:15
چهار شنبه 23 شهريور 1390

I.G.I – I’m Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولیدشده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است.
حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

ویژگی های بازی I.G.I – I’m Going In:
- انجام مبارزات واقع گرایانه
- ماموریت های پرهیجان
- استفاده از سلاح های متنوع
- کاربردی بودن سلاح ها
- و …

توجه: در این نسخه ی اصلاح شده مشکل بازی IGI با کارت های گرافیک نسل جدید Nvidia Geforce برطرف شده و شما می توانید در سیستم های جدید نیز این بازی را نصب و اجرا کنید.

***لینک دانلود با حجم ۱۳۸ مگابایت***

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3272
بازدید : 3272
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک