بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:17
دو شنبه 9 آبان 1390

 

مجموعه بازی های فوق العاده جذاب و خاطره انگیز کرم ها یکی از محبوب ترین و به یاد ماندنی ترین بازی هایی است که تا کنون برای PC عرضه شده است. این بازی توسط شرکت های PSN ، XBL و Steam از روی نسخه های قبلی این بازی ( Worms 3D و Worms 4: Mayhem ) ساخته شده است. بدون شک اگر نسخه های قبلی این بازی را تجربه کرده باشید می دانید که چه قدر سرگرم کننده و اعتیاد آور است. در بازی Worms Ultimate Mayhem 3D شما باید با ایفا کردن نقش یک کرم باهوش , کرم های دشمن را نابود کرده و به هدف اصلی خود یعنی پیروزی نیرو های خودی و شکست آن ها برسید. هم چنین به شما تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای از جمله نارنجک , آر پی جی , بازوکا  و موشک داده می شود که باید با استفاده از آن ها دشمن را نابود کنید. در این نسخه از بازی پیشرفت های بسیاری دیده می شود و از لحاظ گرافیکی و صوتی نیز بهبود یافته است. لازم به ذکر است قابلیت آنلاین و بازی کردن به صورت ۴ نفره نیز به این بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی Worms Ultimate Mayhem 3D را به صورت رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۱۹۷٫۰۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4498
بازدید : 4498
مدیر سایت
11:10
دو شنبه 9 آبان 1390

 

 بازی فوق العاده مهیج و اکشن در عین حال کم حجم Samurai II: Vengeance را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در اصل برای سیستم عامل آندروید طراحی شده بود که بر اساس محبوبیت بسیار در بین بازی خور ها , شرکت سازنده , گرافیک و رزولیشن آن را بهبود داده و به بازار عرضه کرده است. سبک بازی به صورت اکشن و تقریبا استراتژیک بوده که می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم شخصیتان سرگرم کند , به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید. بازی Samurai II: Vengeance به صورت هنرمندانه و سبکی جدید طراحی شده که می تواند با گرافیک نسبتا خوب و جلوه های صوتی خوش آیندش جذابیت خاصی برایتان داشته باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۵٫۴۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3512
بازدید : 3512
مدیر سایت
14:15
چهار شنبه 23 شهريور 1390

I.G.I – I’m Going In از ژانر بازی های تیراندازی توسط قهرمان بازی است که توسط Innerloop Studios تولیدشده و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر شده است. این بازی یکی از اولین بازی های کامپیوتری است که برای اولین بار به ویژگی های واقع گرایانه سلاح ها و موقعیت های مبارزه تاکتیکی، در آن توجه شده است.
حمله به اردوگاه یکی از جذابترین بازی های اکشن در جهان به شمار می رود و در طول بازی شما باید از فکر خود استفاده کرده و دشمنانتان را با حوصله به خرج دادن کنار بگذارید. در طول بازی شما برای انجام ماموریت های مختلف به اردوگاه های دشمن نفوذ می کنید و با از سر راه برداشتن سربازان و کماندوهای دشمن، ماموریت های خود را به پایان برسانید.

ویژگی های بازی I.G.I – I’m Going In:
- انجام مبارزات واقع گرایانه
- ماموریت های پرهیجان
- استفاده از سلاح های متنوع
- کاربردی بودن سلاح ها
- و …

توجه: در این نسخه ی اصلاح شده مشکل بازی IGI با کارت های گرافیک نسل جدید Nvidia Geforce برطرف شده و شما می توانید در سیستم های جدید نیز این بازی را نصب و اجرا کنید.

***لینک دانلود با حجم ۱۳۸ مگابایت***

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3250
بازدید : 3250
مدیر سایت
15:13
سه شنبه 14 تير 1390

.

بازی زیبای Hercules یک بازی کلاسیک اکشن و خاطره انگیز است که بیشتر قدیمی ها و کسانی که با ویندوز ۹۵ کار میکردند آن را به یاد دارند! این بازی به سبک بازی های کلاسیک دو بعدی و بسیار روان است و نیاز به هیچ سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و در ویندوز XP به راحتی نصب و اجرا میشود. در این بازی شما کنترل شخصیت “هرکول” را بر عهده دارید و باید او را در معماها و مبارزات همراهی کنید و مراحل را یکی یکی تا مرحلهء آخر بازی پشت سر بگذارید. کنترل بازی با صفحه کلید است اما میتوانید با نصب و پیکربندی دسته بازی، با دسته هم بازی کنید. توصیه میکنیم حتما یک بار این بازی را انجام دهید!
دانلود با حجم 17 مگا بایت در ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 5467
مدیر سایت
14:52
سه شنبه 14 تير 1390

بازی Battle Rush یا همان تانک معروف، یک بازی بسیار زیبای کلاسیک است که طرفداران بازی های ویدئویی نسخه ای از این بازی زیبا را در کنسول میکرو بازی کرده اند. حالا اینبار این بازی با گرافیک نسبتا بهتر، برای کامپیوتر آماده است و امکان بازی در دو حالت سه بعدی و دو بعدی وجود دارد. شما در این بازی هدایت یک تانک را بر عهده دارید و همانطور که میدانید باید علاوه بر انهدام تانک ها و تجهیزات دشمن، از سنگر خود نیز مراقبت کنید. به علاوه این بازی به صورت دو نفره نیز قابل بازی کردن است. 

دانلود با حجم 5 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5625
مدیر سایت
14:28
سه شنبه 14 تير 1390

یک جنگ جهانی رخ داده و شهر ها را ویران ساخته است. هرکسی برای فرار از این جنگ هر کاری کرده است. برای زندگی بهتر و راحت تر باعث ویرانی های بی شماری شده اند. شما هم در نقش راننده به مسابقه مرگ روی خواهید آورد. مسابقه ای که همین انسان ها در حال مسابقه هستند. مسابقه مرگ یا زندگی. مسابقه ای که در آن صاحب اسلحه های بیشماری خواهید شد تا حریفانتان را از میدان به در کنید. مسابقه ای پر از هیجان و در عین حال بسیار خطرناک. اولین اشتباه آخرین اشتباه.

دانلود با حجم 147 مگابایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 5210
مدیر سایت
12:15
پنج شنبه 5 خرداد 1390

مشت های آتشین یک بازی بسیار زیبا و کم حجم است که از طرف شرکت UbiSoft منتشر شده است. تام و جری را هم که همه ما می شناسیم ، دو شخصیت بسیار زیرک در کارتون های معروف Tom and Jerry ایفای نقش می کنند که چشم کوچک و بزرگ را به خود می دوزند. اکنون با داشتن این بازی ، دیگر کامپیوتر را رها نخواهید کرد. این بازی علاوه بر اینکه حجم کمی دارد ، یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده ی جهان است. در ضمن این بازی پس از نصب حجمی حدود ۱۴۰ مگابایت از فضای سیستم شما را اشغال خواهد کرد.

دانلود بازی با حجم 8 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 6922

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک