بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:16
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک بسیاری از افراد هستند که به پزشکی و لوازم مورد نیاز آن از قبیل دارو علاقه بیش از حدی دارند. در این راستا یکی از شرکت های تولید کننده بازی , بازی Dr.Pills v1.0 را برای علاقه مندان به این سبک تولید و به بازار عرضه کرده است. در جریان بازی چند ویروس بسیار خطرناک وجود دارد که شما باید با دادن قرص به بیماران از پیشرفت آن ها جلوگیری کنید. محیط این بازی بسیار جالب بوده و از افکت های صوتی و گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. .

برخی از خصوصیان بازی Dr.Pills v1.0 :

- موسیقی متن بسیار زیبا و لذت بخش
- دارای مراحل متنوع و جذاب
- داشتن سه حالت در بازی و سرعت آن
- داشتن محیط گرافیکی خوب نسبت به حجم کمش
- و …

 

حجم فایل : ۱۹٫۸۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3249
بازدید : 3249
مدیر سایت
11:13
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک کسانی که با سیستم های عامل موبایل و حتی خود کامپیوتر آشنایی دارند نام بازی پرندگان عصبانی ( Angry Birds ) به گوششان خورده است. شرکت سازنده ی این بازی به دلیل فروش بیش از حد و استقبال بی نظیر طرفداران این بازی تا بحال چندین نسخه از آن را ساخته و به فروش رسانده است. نسخه ی جدید و فوق العاده جذاب بازی Angry Birds ( 1.6.3.1 ) Final را برای شما دوستان عزیز تهیه و تنظیم کرده ایم که به صورت رایگان می توانید آن را به همراه کرک دریافت کرده و لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۵٫۰۰ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3236
بازدید : 3236
مدیر سایت
11:11
دو شنبه 9 آبان 1390

 

بدون شک کسانی که به بازی های فکری و جذاب که از لحاظ گرافیکی سبک جدیدی دارند علاقه مندند , بازی World Of Goo را می شناسند. بازی فوق العاده جذاب و جدید The Tiny Bang Story یک بازی در سبک بازی فوق می باشد که توسط کمپانی Colibri Games تولید و به بازار عرضه شده است. در این بازی شما در یک دنیای خیالی قرار می گیرید که می بایست جلوه هایی که موجب زیبایی این سیاره کوچک می شود را به آن اضافه کرده و معما های بسیاری را در طی مراحل بازی حل کنید. بازی The Tiny Bang Story دارای پنج مرحله متنوع و جذاب است که هر کدام از آن ها می توانند شما را ساعت ها سرگرم کنند , به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نکنید. هم اکنون می توانید  لازم به ذکر است این بازی در تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد.

برخی از ویژگی های تحسین بر انگیز بازی The Tiny Bang Story :

- حجم کم بازی نسبت به گرافیک فوق العاده زیبایش
- روند بسیار جذاب و خوش آیند بازی
- جلوه های صوتی و موسیقی های متن بسیار زیبا
- مناسب برای تمامی سنین
- دارای محیط نصب بسیار آسان
- و… .

 

حجم فایل : ۱۵۱٫۱۱ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3097
بازدید : 3097
مدیر سایت
11:10
دو شنبه 9 آبان 1390

 

 بازی فوق العاده مهیج و اکشن در عین حال کم حجم Samurai II: Vengeance را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی در اصل برای سیستم عامل آندروید طراحی شده بود که بر اساس محبوبیت بسیار در بین بازی خور ها , شرکت سازنده , گرافیک و رزولیشن آن را بهبود داده و به بازار عرضه کرده است. سبک بازی به صورت اکشن و تقریبا استراتژیک بوده که می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم شخصیتان سرگرم کند , به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید. بازی Samurai II: Vengeance به صورت هنرمندانه و سبکی جدید طراحی شده که می تواند با گرافیک نسبتا خوب و جلوه های صوتی خوش آیندش جذابیت خاصی برایتان داشته باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۵٫۴۸ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3684
بازدید : 3684
مدیر سایت
11:6
دو شنبه 9 آبان 1390

 

سری بازی های کانتر استرایک ( Counter-Strike ) یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی هایی است که تا کنون به سبک اکشن و مولتی پلیر ساخته شده است. تا بحال چندین نسخه از این بازی به بازار عزضه شده که نسخه ی سورس ( Source ) آن جدید ترین و گرافیکی ترین آن ها می باشد  همان طور که در مطالب فوق ذکر شد این بازی فابلیت شبکه ( Multi Player ) دارد که به وسیله ی آن می توان به صورت جند نفره بازی کرد. در ابن نسخه از بازی Counter-Strike: Source گرافیک بازی و اسلحه های آن بسیار پیشرفت کرده که این امر موجب می شود میزان جذابیت بازی چندین برابر شود و می تواند شما را ساعت ها با دوستانتان سرگرم کند.


 

حجم فایل : ۱۹۸٫۴۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3162
بازدید : 3162
مدیر سایت
11:1
دو شنبه 9 آبان 1390

دانلود بازی بازی فکری و فوق العاده جذاب Mystery Stories: Mountains Of Madness

 

یکی از جذاب ترین بازی هایی که تا کنون تولید شده و باعث می شود شما را به فکر عمیقی فرو ببرد , بازی Mystery Stories: Mountains Of Madness است که در آن شما وظیفه دارید اشیای گمشده را پیدا کرده و مراحل بازی را طی کنید. اگر بخواهیم گسترده تر بیان کنیم می توان گفت داستان این بازی پر رمز و راز از جایی شروع می شود که پروفسور ویلیام دایر یک شهر بسیار قدیمی و مرموز و چندین هزارساله را کشف کرده و می خواهد از رمز و راز هایی که در معما های فوق العاده جذاب آن به کر رفته با خبر شود. شما باید در کمک به وی دریغ نکنید تا پروفسور بتواند رمزی که در این بازی به کار رفته را پیدا کند. 

 

حجم فایل : ۱۲۲٫۵۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل :   www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 3536
بازدید : 3536
مدیر سایت
14:8
شنبه 30 مهر 1390
خرید بازی The Sims 3 Pets
قیمت: 4,000 تومان
مدل: مکمل جدید بازی سیمز 3 - حیوانات خانگی 2dvd
 
http://www.p30gamers.com/image/cache/The-Sims-3-Pets-500x500.jpg

سری جدید پک دیگری از الحاقات بازی محبوب sims3 همانند نسخه دوم بازی اینبار با عنوان حیوانات عرضه شد.. شاید این بازی رو در سیمز 2 نیز دیده باشید اما اینبار با گرافیکی فوق العاده عالی و سه بعدی با داستانی متفاوت در سیمز 3 خواهید داشت.در این بازی شما میتوانید حیوانات خانگی داشته باشید یا از حیوانات خانگی مانند گربه و سگ و یا پرندگان مراقبت کنیدو یا اسب داشته باشید!.

The Sims 3 Pets

آنها را به گردش ببرید و یا با هم بازی کنید.لوازم برای آنها خریداری نمایید و از انها نگهداری نمایید..این نسخه از بازی بهبود های چشمگیری از لحاظ گرافیک و سبک بازی داشته است و آن را به یک بازی کاملا بی نظیر برای شبیه سازی زندگی روزمره مبدل کرده است .

The Sims 3 Pets

امکانات نامحدودی که داستان این بازی در اختیار کاربر قرار می دهد موجب می شود که او ساعت ها سرگرم بازی Sims 3 باشد وزندگی مجازی خود را در این بازی بی نظیر طی کند ! شما قادر خواهید بود تا هر چیزی را در هر کجای بازی و در هر مکانی به آن گونه که خود مایلید تغییر دهید و زندگی مجازی دلخواه خود را رقم زنید .

The Sims 3 Pets


 

تعداد بازدید از این مطلب: 5313
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 5313
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک