بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:10
سه شنبه 14 تير 1391

دانلود دوبله فارسی بازی محبوب سایبریا 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی سفر به سیبری یا سایبریا ( Syberia – A Journey Of Discovery And Intrigue ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای تمام گروه های سنی مناسب میباشد. شما در این بازی هدایت شخصیت “کیت واکر” (Kate Walker) را بر عهده دارید. “کیت واکر” وکیل جوان نیویورکی است که از طرف شرکتی که در آن کار میکند، مأمور میشود برای خریدن یک کارخانه قدیمی بزرگ و مشهور آدم آهنی سازی (روبوت سازی)، به شهر کوچکی برود و کارخانه را از خانمی به نام “آنا ورالبرگ” (Anna Voralberg) خریداری کند. اما به محض ورود به شهر متوجه میشود که صاحب کارخانه فوت کرده و مراسم تشییع آن توسط آدم آهنی ها در حال برگزاری است. پس از اندکی متوجه میشود که در وصیت نامه او قید شده که برادرش “هانس ورالبرگ” (Hans Voralberg) زنده است و “کیت” برای خرید کارخانه باید با او توافق کند. حالا “کیت” باید “هانس” را پیدا کند تا بتواند کارخانه را خریداری کرده و به شهرش برگردد. اما راه دور و درازی را در پیش دارد. بازی دارای صحنه های از پیش رندر شده دو بعدی و بسیار زیبایی است که هر کسی را مسحور خود میکند.خط داستانی بازی طوری است که واقعا حس میکنید درجریان بازی حضور دارید و هرچه جلوتر میروید عطشتان برای یافتن “هانس” گمشده بیشتر و بیشتر میشود. معماهای بازی خوب طراحی شده اند و گرافیک بازی واقعا زیباست. شاید تنها ضعف بازی این است که “کیت” به هیچ وجه دونده خوبی نیست و کلی از وقت بازی صرف دویدن های او از یک طرف به طرف دیگر میشود. بازی به زبان فارسی دوبله شده اما کیفیت دوبله مشهور ایران را ندارد ولی در کل باید گفت که قدم خوبی در راه دوبله بازی به حساب می آید. این بازی شماره دومی هم دارد که ادامه شماره اول است و اگر میخواهید “سایبریا ۲″ را بازی کنید بهتر است که از این شماره شروع کنید!
.

حداقل سیستم مورد نیاز:

- – Minimum
- A Pentium®-compatible MMX processor of at least 2.0 GHz
- At least 256 megabytes of RAM
- Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP or later
- A DirectX® ۸-compatible video card with at least 64 megabytes of video RAM

- A DirectX® ۸-compatible sound card
- A Windows-compatible mouse, keyboard
- At least 1250 megabytes (MB) of free space on your hard disk

دانلود با حجم تقریبی 1 گیگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 52382
مدیر سایت
14:7
سه شنبه 14 تير 1391

 دانلود بازی سایبریا 2 دوبله فارسی (Syberia 2 Farsi)

بازی سفر به سیبری ۲ یا سایبریا ۲ ( Syberia II – Kate Walker’s Adventure Continuse ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای تمام گروه های سنی مناسب میباشد. این بازی ادامه بازی نسخه ۱ سایبریا است و شما هم اکنون در این بازی هدایت شخصیت “کیت واکر” (Kate Walker) را بر عهده دارید. همان طور که میدانید در شماره اول، بازی تمام نمیشود و تازه مقدمه ای برای شماره دوم آن محسوب میشود. “کیت” وقتی که “هانس” را می یابد، تصمیم مهمی میگیرد و از شغل و زندگیش در نیویورک صرف نظر میکند تا به همراه “هانس” به دنبال سرزمینی به نام “سایبریا” باشند. “سایبریا” یک سرزمین افسانه ای است که چمن زار های آبی دارد و ماموت ها هنوز در آنجا زندگی میکنند. شماره دوم بازی دقیقا از زمانی آغاز میشود که “کیت” تصمیم به همراهی “هانس” میگیرد و بازی کماکان همان حال و هوا را دارد. “کیت واکر” به همراه “اسکار”، که یک آدم آهنی لوکوموتیوران ساخته دست “هانس” است با قطار سفر میکنند و در هر ایستگاه درگیر ماجراهای جالبی میشود. بازی صحنه های زیبا و نفس گیری دارد که شما را جذب میکنند و بیشتر مکانهای بازی در برف و جنگل میگذرد. بخش پایانی بازی که در “سایبریا” میگذرد و بازی کننده همراه “کیت واکر” منظره نفس گیری از دره ای با چمن زارهای آبی میبیند، اوج هنر زیباسازی طراحان بازی است. باید اشاره کرد که فصل بازگشت به گذشته بازی یکی از جذاب ترین بخش های شماره دوم بازی است. همچنین انمیشن های میان مراحل هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. با وجود اینکه “سایبریا” از موتور گرافیکی ۳ بعدی استفاده نمیکند و همه صحنه ها (البته به جز خود شخصیتهای بازی)، ۲ بعدی هستند ولی میتوان به کیفیت طراحی مراحل، امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰ را داد. و اما ازنقاط ضعف اساسی بازی داستان آن است که بسیاری از بخشها قابل پیش بینی هستند و همچنین شخصیتهایی همچون “اسکار” لوکوموتیوران و زن جادوگر در دهکده یخی جزو اعصاب خرد کن ترین شخصیتهای بازی های رایانه ای هستند. میتوان به داستان بازی نمره ۸۵ را داد. همچنین بعضی معماها برای مردم کشور ما، منطقی نیستند و امتحان کردن اتفاقی آنها راحت تر بازی کننده را به جواب میرساند ولی به هر حال “سایبریا” و “سایبریا ۲″ بازیهایی به یاد ماندنی برای همه خواهند بود ! بهتر است قبل از شروع این بازی، “سایبریا ۱″ را تمام کرده باشید!

حداقل سیستم مورد نیاز:

- – Minimum
- A Pentium®-compatible MMX processor of at least 2.0 GHz
- At least 256 megabytes of RAM
- Windows 98 SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP or later
- A DirectX® ۸-compatible video card with at least 64 megabytes of video RAM
- A DirectX® ۸-compatible sound card
- A Windows-compatible mouse, keyboard
- At least 1250 megabytes (MB) of free space on your hard disk

دانلود با حجم تقریبی 1 گیگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 38900
مدیر سایت
11:29
دو شنبه 5 تير 1391

 

 بازی دخترانه ورزشی باربی - Barbie - Super Sports


Barbie - Super Sports-دانلود بازی ورزشی باربی دخترانه


این بازی برای پلی استیشن 1 است که میتوان با نکات گفته شده در کامپیوتر انرا اجرا کرد مانند بقیه بازیهای ps1  بازی از دو ورزش اسکیت و اسکی تشکیل شده که باربی در نقش این ورزشکاران است و شما باید
با بازی کردن پول و امتیاز جمع کنید  تا بتوانید وسایل جدید بازی را بخرید


فقط درمرکز بازیدانلود نمایید.

تصاویر بیشتر و دانلود بازی در ادامه مطلب

 

تعداد بازدید از این مطلب: 16189
مدیر سایت
11:27
دو شنبه 5 تير 1391
 بازی باربی پلی استیشن1

میخواهیم در این وب کلیه بازیهای باربی پلی استیشن 1 را برای دانلود به رایگان بگذاریم پس منتظر باشید

بازی باربی


Barbie -دانلود بازی باربی

این هم بازی باربی که مجموعه از چند بازی درونش است

تصاویر بیشتر و دانلود بازی در ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 22547
مدیر سایت
17:38
سه شنبه 16 خرداد 1391

دانلود بازی فوق العاده اعتیاد آور و هیجان انگیز Snail Mail

 

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Snail Mail یکی از بازی هایی است که در سبک سرعتی و اعتیاد آور به نوعی بی نظیر است و بازی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این بازی شما قادرید با هدایت حلزون کوچک و چالاک به بازی پرداخته و رکورد خود را بزنید تا به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. داستان بازی از این قرار است که در زمان های بسیار دور موجودات شرور قصد داشتند تا سرزمین حلزون ها را نابود سازند که قهرمانی از آن ها تصمیم میگیرد تا به نابودی آن ها بپردازید تا سرزمینشان را از دست دشمنان در امان نگه دارد.

 

حجم فایل : 7.45 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5035
بازدید : 5035
مدیر سایت
17:35
سه شنبه 16 خرداد 1391

مدیریت هیجان انگیز سوپرمارکت در بازی Supermarket Management 2

 

یکی از سبک هایی که در بین کاربران و بازی باز ها محبوبیت بسیار دارد سبک مدیریتی یا Management است. در بازی Supermarket Management 2 نقش یک مدیر فروشگاه یا همان Supermarket را دارید که باید با سرعت عمل خود و همچنین مدیریت خود فروشگاه را اداره کنید تا پول بیشتری بدست بیاورید و فروشگاه خود را گسترش دهد و مشتری های بیشتری برای خود جذب کنید. در این بازی میبایست وظایف خود را به بهترین شکل اعمال کنید و به مراحل بالاتری بروید. این بازی کم حجم دارای گرافیک بالایی است و قدرت تمرکزتان را بالا می برد و شما را ساعت ها مشغول می کند.

تصویری از محیط بازی

 

حجم فایل : 104 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5196
بازدید : 5196
مدیر سایت
17:32
سه شنبه 16 خرداد 1391

دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Robokill 2 Leviathan Five

 

سری بازی های Robokill با حجم کم و گرافیک و گیم پلی عالی که دارد در سطح جهان طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. بازی از آنجا شروع میشود که شما باید با روبات خود به جنگ دشمنان عجیب و قریب دیگر بروید و با از بین بردن آن ها پول به دست بیاورید و صلاح های جدیدی خریداری کنید. در بازی Robokill 2 Leviathan Five شما باید در اتاقک های کوچک که بوسیله راهروهای پیچ در پیچ به هم وصل هستند به دنبال دشمنان برای نابود سازی آن ها میگردید. بازی طوری طراحی شده است که با ناوبد سازی آن ها و درآمد هر چه بیشتر تشنه خرید صلاح و ادامه بازی می شوید و به نوعی اعتیاد آور است.

تصویری از محیط بازی

 

حجم فایل : 12.96 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5349
بازدید : 5349
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک