بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
14:15
سه شنبه 14 تير 1390

 

دانلود بازی ماجرایی و بسیار زیبای Martin Mystère (مارتین میستر)

بازی بسیار جالب مارتین میستر ( Martin Mystère ) یک بازی بسیار زیبای سبک ماجرایی و در نمای سوم شخص است که شیوه هدایت آن اشاره و کلیک (PointClick) میباشد و برای گروه سنی ۷+ طراحی شده است. شما در این بازی هدایت شخصیت “مارتین میستر” (Martin Mystère) را بر عهده دارید. دکتر “میستر” یک شخصیت نه چندان مشهور کتابهای کمیک ایتالیایی است و سازنده های بازی با استفاده از این شخصیت یک بازی ماجرایی از نوع قدیمی ساخته اند و “مارتین میستر” برای مخاطب های حرفه ای و شاید بهتر باشد بگوییم برای دیوانه های سبک ماجرایی ساخته شده است این موضوع را میتوانید از اولین صحنه بازی بفهمید اگر جزو کسانی هستید که از بازی کردن “سایبریا” یا “بلک میرور” لذت برده اید همان اول از این که در اولین صحنه بیش از ۱۵ شی، قابل بررسی است جا خواهید خورد.


گرافیک بازی از نوع سوم شخص با استفاده از صحنه های از پیش طراحی شده است بله نگفتیم از قبل رندر شده چون هر کدام از صحنه های بازی ما نند runaway و یا جزیره میمون ها با دست طراحی شده اند از این نظر باید گفت بازی دارای ارزش گرافیکی زیادی است و هر صحنه تا دلتان بخواهد جزییات دارد و در آخر هم آنقدر آیتم های مخفی هستند که تیز بین ترین بازی کننده ها هم در پیدا کردن آنها دچار مشکل میشوند! داستان بسیار جذاب است البته مشکلات منطقی بسیار زیادی دارد ولی میتواند شما را تا پایان بازی نگه دارد و انگیزه خوبی برای ادامه بازی هم هست! داستان از این قرار است که یک استاد دانشگاه در زمینه باستان شناسی در ویلای خودش به قتل رسیده و پلیس درگیر این ماجراست دکتر “میستر” هم برای حل این مشکل به کمک پلیس می آید بازی در نیویورک اتفاق می افتد و به کشور های آمریکای جنوبی و جنگلها و معابد آنجا هم کشیده میشود. داستان در مورد راز یکی از معبد های قدیمی آزتکهاست و “مارتین” در حین کار مجبور به کشف یکی از راز های این تمدن قدیمی میشود. شاید بهتر باشد بگوییم حال و هوای بازی شباهت زیادی به سری “شمشیر شکسته” (broken sword) دارد و معما های منطقی بسیار عالی هستند و حل کردن آنها میتواند دوستداران معماهای منطقی را راضی کند. خصوصیت دیگر بازی، دیالوگ های خوب آن است که توانسته حال و هوای طنز مناسبی ایجاد کند. معمولا هم مارتین متلکهای جالبی برای هر موقعیت بلد است!

 حجم : 559 مگابایت

لینک دانلود :

دانلود بازی با لینک غیر مستقیم

منبع : دانلود بازی کم حجم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 8712
بازدید : 8712

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک