دانلود بازی فوق العاده مهیج و اکشن مبارزان آزادی Freedom Fighters

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
11:16
دو شنبه 28 آذر 1390

 

بازی Freedom Fighters یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن در سبک جنگ های خیابانی و چریکی بوده و به صورت بسیار کم حجم شده برای شما عزیزان آماده شده است. هر چند ممکن است تا کنون نام این بازی را نشنیده باشید و فکر کنید که این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های اکشن خسته کننده می باشد ولی با دریافت آن به طوری جذاب بازی خواهید شد که گذر زمان را احساس نکنید. داستان بازی از این قرار است که کاراکتر اصلی بازی در آمریکا روزی به خانه دوستش رفته و همه چیز آرام بوده که ناگهان نیرو های روسیه ای به کشور هجوم می آورند و شما نیز وظیفه دارید از کشور خود دفاع کنید. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا و مهیج را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

 

حجم فایل : ۱۸۱٫۱۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 2485
بازدید : 2485

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک