بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
10:31
پنج شنبه 24 فروردين 1391

 

بدون شک تمامی دختران بازی هایی که بعد از به وجود آمدن نرم افزار Flash Player و ساخت بازی هایی در سبک آرایش و تزیینات باشد بسیار دوست دارند. این بار از سایت بازی های رایگان سوپرایزی ویژه برای تمامی کاربران عزیزی که با این سبک علاقه دارند آماده کرده ایم. این پکیج استثنایی متشکل از 14 بازی فوق العاده جذاب و زیبا در سبک تزیینی و آرایشی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. از جمله های موجود در این مجموعه می توان به آرایشگری صورت , تزیینات منزل , تزیینات میز غذا خوری و… اشاره کرد. امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه نهایت لذت را ببرید.


 

حجم فایل : 9.71 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

اگر بازی ها با دابل کلیک مستقیم اجرا نشدند به طور مثال بر روی یکی از آن ها راست کلیک کرده و گزینه Open with را بزنید و در آن جا نرم افزار Internet Explorer را انتخاب کنید. اگر دوباره اجرا نشد پایین تولبار Internet Explorer گزینه Allow را زده و سپس Yes را بزنید.

در صورتی که هیچ کدام از این موارد کار نکردند می توانید با نصب نرم افزار Flash Player به آسانی بازی ها را اجرا کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 2428
موضوعات مرتبط: دانلود بازیهای فلش , ,
بازدید : 2428

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک